Voorstellen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hierbij wil ik mij op het forum even voorstellen,
Mijn naam is Hans en getrouwd met Nelly.
Mijn hobby is de vrijwillige brandweer en onze gezamenlijke hobby is onze Tervuerens herder.
We gaan op 16-06-06 voor de vierde keer met vrienden naar Tsjechië op vakantie en kunnen niet anders zeggen wat een prachtig land en vriendelijke mensen
 
Welkom op dit forum Hans. Ik ben het helemaal met je eens wat Tsjechië betreft. Je zult hier vast nog veel nuttige en leuke informatie vinden voor je volgende bezoek(en) aan Tsjechië.
 
Nelly is een nog grotere pivo drinker dan ik ben, alleen thuis drinkt ze, hoe zal ik het zeggen, Heineken en ik drink Warsteiner, echter in Tsjechië drinken we alleen Tsjechië's pivo
 
bruinh schreef:
Nelly is een nog grotere pivo drinker dan ik ben, alleen thuis drinkt ze, hoe zal ik het zeggen, Heineken en ik drink Warsteiner, echter in Tsjechië drinken we alleen Tsjechië's pivo
welkom hans en nelly ,jullie antwoord doet mij deugd hier spreken nog echte nederlanders.
trouw aan ons nr1 pils van freddy......h
 
Hierbij wil ik mij op het forum even voorstellen,
Mijn naam is Hans en getrouwd met Nelly.
Mijn hobby is de vrijwillige brandweer en onze gezamenlijke hobby is onze Tervuerens herder.
We gaan op 16-06-06 voor de vierde keer met vrienden naar Tsjechië op vakantie en kunnen niet anders zeggen wat een prachtig land en vriendelijke mensen

Ik neem aan dat je nu alles te weten bent gekomen van de hasiči en de lokale competities?, En hun feesten, dorpsverbintenissen en zo?

Hans en Elly, nog van harte welkom hier.

Maar de opmerkingen van Zapalky hierboven daar begrijp ik niks van, klopt dat??

Zie de datum Corrie,....:lache:
 
Zapalky schreef

Goedenmiddag Tsjechië vrienden.

Wat Zapalky bedoeld met HARICI en de feesten is niets anders dan de brandweer in Tsjechie, hun ondelingen wedstrijden en de dorpsfeesten met de brandweer.
En om Zapalky te antwoorden, ja ik mag al wat brandweer feesten meegemaakt hebben o.a. in Netolice.

Groetjes Hans.
 
Bovenaan