voorstellen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

Mijn naam is Rudy en zit al wat langer op het forum, maar ben niet zo actief aanwezig. Ik ben vaak in de cz bij mijn vrouw.Zij woont nog daar en komt in juni naar nederland. Ik heb haar 2 jaar geleden ontmoet en vorig jaar august hebben wij een super tsjechische bruiloft gehad met veel tradities echt te gek. Ik(binnenkort we) wonen in Groningen. Ik werk als hypotheekadviseur, daarnaast hobbies mijn vrouw en tsjechie . Zijn er nog mensen in het noorden waarmee we een vriendschappelijk contact kunnen opbouwen aah heel nederland is ook goed, wat is afstand in nederland als je veelvuldig naar ceska republika rijdt.

Cauky
 
Hoi Rudy, welkom op het forum. Wij wonen in Flevoland - uurtje en een beetje rijden - dus wie weet doen we een keer kopje koffie... Veel plezier hier en hopelijk heb je je vrouw snel bij je!

groetjes Klara
 
Hallo Rudy,
Je bent al bijna een jaar lid en toch heb je nu de stap genomen je even voor te stellen en te vertellen over je leefsituatie chapeau
smiley20.gif
.
Ik hoop voor je dat je Tsjechische vrouw gauw bij je is in Groningen.
Groetjes vanuit CZ en veel plezier met je hobbies
wink.gif
.
Albert
 
Tsja, Rudi,

Wat kan ik je anders toewensen dan veel geluk en plezier voor jullie beiden! Hopelijk krijgt je vrouw het naar haar zin hier!

Groet,
 
Bovenaan