Vliegtickets boeken

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Vraagje waar boeken jullie je vliegtickets als jullie naar CZ reizen? Wij gaan eigenlijk als gezin altijd met de auto; en voorheen als ik zelf ging of met de kinderen vlogen wij met Wizzair vanaf Eindhoven naar Brno (superfijn want vanaf Brno hoefden wij nog maar 80 km daar te reizen )...maar ik zie dat dat geen optie meer is (vliegen niet meer vanuit Nederland???) .
Hebben jullie enig idee of er een maatschappij is die vliegt via Brno of Ostrava ? Heb nu wel betaalbare tickets gevonden via Praag iig , maar hoe dichterbij mijn bestemming hoe beter
 
als ik naar brno moet, vlieg ik met wizzair naar wenen en dan de trein van regiojet in anderhalf uur naar brno.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

dennuzzz

Donateur
wij vliegen altijd naar praag vanaf schiphol, soms klm, soms easyjet en dan de internationale trein richting zilina om in de hoek van wallachie te komen.
 

kuurgast

Donateur
Brno en Ostrava wordt nu alleen gebruikt voor vakantievluchten naar de zon en Engeland.
Je kan op mapy.cz het vliegveld Prague of Wien invullen en dan via "planning" de plaats waar je heen wilt en icoon van ov-vervoer inclusief vertekdatum met tijd.
 
Bovenaan