Verschillen tussen Splinderuv-Mlyn en Pec pod Snezkou?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Verschillen tussen Splinderuv Mlyn en Pec Pod Snezkou?

Hallo

Kan iemand mij de grootste verschillen vertellen tussen Splinderuv Mlyn en Pec Pod Snezkou.
Alvast bedankt groetjes Astrid
bye.gif
 
Re: Verschillen tussen Splinderuv Mlyn en Pec Pod Snezkou?

Er zijn niet al te grote verschillen. Ik vind Spindleruv Mlyn net iets mooier, gezelliger... maar dat kan persoonlijk zijn. Trouwens, het is niet ver van elkaar en je kan dus ook een dagje op de andere plek skieen. In ieder geval, beide is leuk en veel plezier daar! Waar jullie ook naartoe gaan...
 
Re: Verschillen tussen Splinderuv Mlyn en Pec Pod Snezkou?

Kan mij qua gezelliger aanblik (als eerste indruk) wel aansluiten bij de mening van Klara. Als je echter eenmaal in Pec pod Snezkou bent dan blijkt daar ook van alles te zijn. Ik heb zelf de indruk gekregen dat het skigebied van Pec pod Snezkou wat directer op elkaar aansluit qua pistes e.d. (komt wellicht ook omdat je in Splinderuv Mlyn een aantal grotere gebieden hebt). In Pec pod Snezkou was het mogelijk een mooi rondje over diverse pistes te maken en dit heb ik in Splinderuv Mlyn (m.n. Medvedin) nog niet kunnen ontdekken (misschien moet deze ontdekking nog komen).
 
Re: Verschillen tussen Splinderuv Mlyn en Pec Pod Snezkou?

klopt het dat je in pec pod snezkou niet met je snowboard omhoog mag?zo iets had ik wel us gehoord
groetjes jefrem
 
Re: Verschillen tussen Splinderuv Mlyn en Pec Pod Snezkou?

splinderuv mlyn is beter omdat die lift daar een stuk beter is
 
Re: Verschillen tussen Splinderuv Mlyn en Pec Pod Snezkou?

Je hebt in Pec minder stoeltjesliften, en het skigebied was naar mijn herinnering kleiner.. is 2 jaar geleden. Maar, ze zijn allebei erg leuk! Over die snowboards weet ik niet hoe dat nu zit, want toen ik er was gingen ze gewoon omhoog..
ooo.gif
 
Re: Verschillen tussen Splinderuv Mlyn en Pec Pod Snezkou?

Het skigebied is in Pec uitgebreider. De afdalingen zijn echter korter. Snowboarders mogen in Pec met de liften mee.
Voor zover ik het kan beoordelen zijn er in Splinder meer apres-ski mogelijkheden.
 
Hey allemaal :)

Ik heb ooit hier gelezen dat je maar op 1 piste in Pec Pod Snezkou kan snowboarden? Op de stoeltjeslift-piste? Klopt dit ook?

alvast bedankt,

Gois
 
Bovenaan