Vakantiehuis aan kinderpiste?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij, 2 gezinnen (totaal 11 personen) zijn op zoek naar een vakantiehuis in februari 2012 of december 2012. Ik ben benieuwd of we een woning of appartement aan een kinderpiste kunnen huren. Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.
 
In Vrchlabi zijn twee pistes: Knezicky en Herlikovice/Bubakov. De piste bij Knezicky is klein en goed geschikt voor beginners. Bij deze piste zit een groot pension met ook restaurant. Hier gaan wij wel eens eten, wij hebben zelf een appartement wat lager in het dorp en gaan altijd bij Herlikovice/Bubakov skiën en snowboarden. Je kan dus ook daarheen. Voor de beginners is bubakov dan prima en voor de wat betere zou je naar Herlikovice kunnen gaan. Deze liggen langs elkaar en daar kan je gewoon naartoe skiën.

Hier de site van pension Imlauf:
http://www.pension-imlauf.cz/english/index.htm

En hier wat piste informatie:
Knezicky, http://www.holidayinfo.cz/zima/stredisko.php?ro=1&cntry=1&rg=2&loc=28&cat=45&frm=info&raw=〈=3
Herlikovice, http://www.holidayinfo.cz/zima/stredisko.php?lang=3&ro=1&cntry=1&rg=2&loc=11&cat=45&frm=info&raw=
 
Je hebt nog niets gevonden blijkbaar want je vraag zag ik een paar weken geleden ook al voorbij komen. Ik heb even gegoogled voor je op internet en zie direct al wat huizen voor 14 pers. aan de piste voorbij komen, zoals deze. Rokytnice is een leuk en levendig dorp met winkels, restaurants etc, het huis staat aan een (kleine) piste en grote pistes zijn ook in het dorp. Over het huis zelf kan ik je niets vertellen.
Deze is ook voor 14 pers. Staat in het kleine dorp Prichovice, zo te zien niet ver van de piste en heeft een prachtig uitzicht. Ik ken het dorp wel maar het huis niet! Aan de piste staat een leuk restaurantje, de ooievaar, maar voor ander vertier moet je naar Rokytnice, Harrachov etc wat even verderop ligt.
Zoek je nog steeds voor 14 pers?
Anders deze deze in Zacler etc
 
Beste Plank,

Ik ben eigenlijk niet op zoek naar een pension, maar naar een vakantiewoning welke het liefst aan de kinderskischool ligt. En Lina ik zoek voor 11 personen een huis en bedankt dan je mee hebt geholpen met zoeken. Vooral het huis in Zacler spreekt me erg aan. Ik heb de verhuurder al even gevraagd of dit huis dichtbij de kinderpiste ligt. Allemaal bedankt en voor degene die nog een tip heeft dan hoor ik het graag.
 
Misschien is dit iets !


x2.jpg


Brichacek Albertice

Dit huisje bevindt zich in Albrechtice Ijzergebergte - Tanvaldsky Spicak
Ter beschikking 4 appartementen voor max. 18 personen. Elk appartement is voorzien van eigen keuken ( koelkast, water koker, el. fornuis, keukengerei ) TV - internet aansluiting en sanitaire voorzieningen ( douche, wastafel en WC)
2 appartementen ( studio's ) voor 2 personen
3 appartementen - 2 x 4 ( 2+2 )persoons en 1 x 6 persoons ( 3+3).
Ter beschikking een skistalling, parkeerplaats bij het huis.
Grote speelruimte rond om het huis, in de zomer overdekt zwembad 3 x 6 m, zitgelegenheid, open vuurplaats, grill.
Ski mogelijkheden: kinderskilift ca 300m van het huis, Ski park Spicak met 4 persoons stoeltjeslift ca. 700m van he thuis.

meer info: contact en/of boeking
 
Ik dacht dat jij dat wist aan het vorige bericht te zien. Ik kan je het echter niet bezorgen.

Jij bedoelde de woning van Lina in Zacler? Deze heb ik idd gevonden.

Misschien ben ik blond hoor maar je zocht toch naar de verhuurder?
Daar gaat de reactie van Freddy over neem ik aan. Je schreef eerder dat je de verhuurder al gesproken hebt maar waarschijnlijk bedoel je het boekingsburo.
 
Bovenaan