Vakantie Nevo Mesto (Reuzengebergte)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Vakantie Nove Mesto (Reuzengebergte)

voor de eerste keer naar tsjechie na jaren frankrijk we gingen met 5 volwassenen ik als enige met hoogte vrees zag er toch een beetje tegen op we hadden een huisje gehuurd met zwembad in nove mesto reuzen gebergte 1e week heel mooi weer 2e week minder maar wij hebben daar de fijnste vacantie sinds jaren gehad ik geen last van hoogte vrees het viel heel erg mee en een verhuurder die we niet snel zullen vergeten als het moest stond hij 24 uur per dag voor je klaar echt een schitterende man echt alles wilde hij voor je doen om je het naar de zin te maken ik kan vanaf nu een ieder aan bevelen om naar tsjechie te gaan echt schitterende natuur leuke plaatsen wij gaan zeker terug volgend jaar en oja nu zonder tussen nederlandse tussen persoon €320,00 goedkoper voor dit geld gaan wij dan iedere avond uit eten en het was al goedkoop.
 
Absoluut correct, huisjes, appartementen enzo kan je best in Tsjechië zelf huren; stukken goedkoper dan via het internet of via een of andere tussenpersoon (soms wel tot 3 x goedkoper). Heb zelf twee jaar geleden ook een huisje gehuurd in het Cesky Raj nabij Turnov, zeer praktisch en zeer voordelig.
 
hoi,
ik ben redelijk nieuw op dit forum en hebben dit jaar voor het eerst een huisje geboekt nabij turnov via happy home.
wat ik me afvraag is hoe je aan de adressen komt van de mensen die in tsechie hun huizen verhuren?
 
Hallo romymoreno.

Je kunt het vinden onder accomodaties.
Of kijk op mijn website door op mijn naam te klikken,
kun je naar mijn website gaan.
Ons huis ligt niet ver van Turnov.

Groetjes Sylvia
 
Beste dhr van Vliet,
Met belangstelling uw informatie gelezen, heb zelf belangstelling om in 2008 naar het reuzengebergte te gaan. Mogelijk kunt u mij informatie verstrekken betreffende Novo Mesto. groet Willem Sengers
 
Welkom willems:shake:
Over Nové Mesto nad Metuji is al een en ander geschreven op het forum. Ga eerst even rustig rondstruinen en probeer de zoekfunctie. Vragen stellen kan altijd als je iets niet kunt vinden.

Veel lees- en forumplezier
Overigens ligt Nové Mesto niet in het Reuzengebergte maar Oostelijk daarvan in een minstens even mooie omgeving
 
Bovenaan