Vakantie in Moravië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Beste mensen,
Ik ben nu samen met het gezin (vrouw en 2 kids) in pension + chata verblijf in het plaatsje Prostřední Bečva - vlakbij Roznov. Toko heet Kycera. Dat ligt verder weer vlakbij het de berg waar je de beeltenis van "Radegast" kunt waarnemen.

Het verblijf hier is prima. Zelf zijn we in een chata, maar er zijn ook enkele appartementen. De chata heeft toch meer swung en nu we hier in de bar zijn hebben we het zeker erg naar onze zin.

Ik las nog een post dat een Nederlander hier op zo'n 20KM vandaan een camping heeft, dus wellicht dat we die nog bezoeken: www.camping-pension-bystricka.com

Daarnaast heb ik net nog een post gemaakt in een ander topic, maar aangezien we dit weekend in Prerov doorbrengen, gaat onze vakantie nog gezellig door. Wat is Tsjechië toch een fantastisch land!

Het pension heeft 8 kamers beschikbaar. Er is een zaal (waar vrienden van ons hun trouwerij hebben gevierd :)) en uitstekend restaurant + bar. Qua faciliteiten is er een zwembad en kinderpoedelbad. Daarnaast een volleybalveld (op zand, dus je kunt ook prima voetvolley doen), trampoline en een glijbaan.

Zoals in het andere topic gemeld: ik heb geen belang bij deze toko, maar wilde het wel graag met jullie delen. De mensen hier zijn zeer vriendelijk en gastvrij. En mogelijk hebben bezoekers van deze website belang bij een review van hen. Mocht je vragen hebben dan help ik je graag, maar bezoek anders de website: www.kycera.cz

Groeten vanuit Moravië
 
Bovenaan