Utrecht - Spindleruv Mlyn

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Tabe

† In Memoriam
Ouwe Seun, je moet zachiesaan wel pijn in je kop hebben van dat tegen de muur beuken, of heb je een plaat voor je kop?

Ik kom met de waarschuwing omdat tijdens één van onze eerste reizen richting Spyndl wij eens grandioos verkeerd zijn gereden. Echt verdwaald en in het donker. Dat is inmiddels wel een paar jaar geleden en inmiddels is er gelukkig verkeerstechnisch veel veranderd, maar ik denk dat de route vanaf de Tsjechische grens naar Spyndl voor een onbekend zijnd persoon nog steeds problemen kan opleveren. Een tom-tom doet wonderen.
 
Ik heb inderdaad wel een pijn in mijn kop, maar dat komt vaak door wat anders :cheers:

Persoonlijk vindt ik verkeerstechnisch Tsjechie een verschrikkelijk land om in te rijden (en ik dacht dat Spanje erg was) maar geloof dat ik er langzamerhand aan begin te wennen. Ik ben recentelijk nog verdwaald in het donker en vervolgens met 40 op een betonplaat gereden (tom tom zij links afslaan, dus ik links af en wat ligt er halverwege de doorgaande weg? Betonplaten om de weg te blokkeren voor doorgaand verkeer...

Vond de auto niet zo leuk (de berger daarin tegen wel)
 
Bovenaan