Twee weken Cvalec

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

:) Wij zijn in mei 2 weken in Cvalec geweest, het was heerlijk.
Het weer was goed we hebben lekker kunnen wandelen, en veel gezien.
We hadden een heel fijn huis gehuurd in het dorp Cvalec zelf.
We hadden in april gevraagd of iemand een goed restaurant wist in Cvalec, nou, dat was er wel, vlakbij ons huis was de Kamenna Hospudka, en het eten was er goed we hebben er bijna iedere avond gegeten.
We hadden gehoord dat je beter buiten kon gaan zitten omdat het binnen koud zou zijn, dat is dus niet meer zo het is binnen lekker warm, de kachel was aan.
We hebben veel gezien, en zijn ook op de snezka geweest, het eerste stuk met de kabelbaan, en daarna gelopen want de kabelbaan naar boven had storing, vond ik helemaal niet erg, ik loop liever dan dat ik met de kabelbaan ga.
Het was toch een hele klim naar boven maar, zoals gewoonlijk wordt je weer beloond als je er bent, we konden behoorlijk ver kijken.
We hebben daar ook gegeten, dat zou ik niemand aanraden, het zag er niet uit en smaakte ook niet goed, jammer.
Nadat we waren uitgekeken zijn we weer naar beneden gelopen, dat is ook een aardige wandeling, we zijn namelijk via de andere kant teruggekeerd, ontzettend mooi, we denken er met veel plezier aan terug, en kijken nog vaak naar de foto's.
 
Bovenaan