tsjechische taal

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal,

Wie kan ons aan een adres helpen van iemand die ons de beginselen van de Tsjechische taal kan leren?
In de eerste plaats het spreken, maar ook de grammatica daarna.
Het liefst in de buurt van EDE ( op de veluwe )

Groetjes, Paula
 
Wij, mijn vrouw en ik, gaan vanaf jan. 2004 10 lessen volgen op de volksuniversiteit van Amersfoort, dat is alleen spreken en verstaan, misschien een leuk beginnetje voor julie. Kijk even op de site van de gemeente Amersfoort, als je er niet uit komt mail me dan, groeten Ton.
 
Ton, weet jij waar ik wat meer info over kan krijgen??? Heb je misschien een adres van website?

Alvast bedankt,
 
klara, de website van de school is: www.volksuniversiteit.nl/amersfoort Ze beginnen 22 januari 2004, 10 donderdagavonden van 19.30 tot 21.00 uur. De cursusprijs is 100 euro en wordt gegeven door Mw. R. Hrebrinova. Ik hoop dat je er wat aan hebt en misschien tot ziens dan. Groeten Ton.
 
Hoi, ik heb de sites bekeken en helaas is het wat te laat voor de cursus in Apeldoorn! In Amersfoort is het meer Tsjechisch op reis en dat is niet waar ik naar op zoek ben (voor mijn man). Als er nog iemand iets weet... goede cursus die nog niet begonnen is.... hoor ik het graag.
 
Bovenaan