Tsjechie.net in het nieuws

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Uit de krant van 16 juli 2004:

artikel.jpg
 
mmmm leuk al die belangstelling,maar mensen,hou het beschaafd he..... . we zitten niet in een voetbalstadion waar we onze sticker nalaten als herinnering,maar op 'werelderfgoed'...
 
Ooo, dat vind ik vies! Kunnen die daders hun "love" voor Tsjechië op een andere manier tonen?
Ga maar je eigen auto met die stickers "versieren", maar laat de historische gebouwen met rust!
 
stikkers

Hallo Sandra,
Alvast bedankt voor al die moeite. Ik ben ongeloofelijk blij met die stikker. Ik weet niet of je er genoeg in voorraad hebt, maar i.p.v. de reeds 2 gevraagde exemplaren mag je er als dat mogelijk is, ook enkele extra sturen voor mijn klasgenoeten van de Tsjechische les ...

Wij vormen een vast groepje van 8 man (privéles bij de leraar thuis) in Anrwerpen. Misschien een goede tip voor sommige leden van Tsjechische origine met edidaktische achtergrond : een kursus Tsjechisch voor buitenlanders opstellen en privé les aan een groepje ?

Hartelijk dank en zeer veel sukses.
 
Re: stikkers

Beruska, Stef, relax het is maar een grapje van Sandra hoor! Maar wel een goeie. Was pas nog in Praag en geen sticker gezien...

S pozdravem,
Josef
 
Re: stikkers

Sinds de tijd dat onze "Narodni Divadlo" in brand was vrezen Tsjechen dat alles wat hun dierbaar is iets vreselijks overkomt .. en het kan gebeuren.
 
Re: stikkers

Nou San, lekker is dat dan. Iedereen denkt dat t een grap is. Zijn wij zo druk bezig geweest daar op die brug. Ik heb er nog pijn in mijn vingers van.
 
Re: stikkers

Het gevang in met Pasqual, Sandra en Sas!!! Het is toch schandalig dat die (overigens mooie stickers) alle bouwwerken in Praag "versieren". Het zou verboden moeten worden! Het zijn tenslotte autostickers...
 
Re: stikkers

Is het nog wel verstandig zo'n sticker op je auto te plakken??? Met al die verhalen over de Tsjechische politie loopt iedere tsjechie.net Tsjechië-ganger het risico een poosje in Tsjechië te moeten blijven. Op zich is dat niet zo erg maar de plaats waar je bent wordt met zoveel 'wildplakkerij' waarschijnlijk niet zo leuk.
Niet zo mooi dus San en Sas.
 
Stickers

Misschien zit ik er naast, maar ik krijg het gevoel dat er een aantal mensen zijn die niet zien dat het krantenartikel en de foto gemanipuleerd zijn. Natuurlijk een compliment voor Pasqual en mij...maar het is dus allemaal nep. Zoals gezegd zijn de stickers gisteren in enveloppen gestoken met zelfs nog een begeleidende brief waarin het team van tsjechie.net jullie allen verzoekt om een foto van de ' sticker in Tsjechie' te maken maar met de opmerking om het netjes te houden. Wij zouden dus nooit zoiets doen als in het krantenartikel staat. Onze excuses als we het levensecht hebben laten lijken! Zie het als een tweede en verlate 1 april grap!
 
Re: Stickers

hahaha, vond het een goeie, vooral dan al die reacties van mensen die dachten dat het echt was...
 
Re: Stickers

Ik geloof niet dat er iemand was die het echt geloofde. Blijkbaar hebben de verschillende "ironische" reacties dus ook de makers van de grap op het verkeerde been gezet.
Blijft al met al een geslaagd item en een geslaagde sticker. Zie de enveloppe graag komen begin volgende week.
 
Bovenaan