Treincoupé's te koop gevraagd

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Op de weg van Sindelova naar Nejdek staat aan de linkerzijde bij een firma een treinwagon op het terrein.
Al jaren.
Geen idee of hij te koop is, maar het valt te proberen

Groet van een treinen liefhebber.
 
Met een treincoupé heb ik geen ervaring.
Als ik er ben en langs rij kan ik wel vragen of hij er van af wil.
Dan neem ik wel een foto en plaats hem hier.
Medio juni arriveer ik in Sindelova.
Er is toch geen haast bij?
 
Hallo Boya er staan bij Stary Plznec in de buurt allemaal oude treinen op een soort rangeerterrein.
Ik weet niet wat daar mee gebeurt. Ik zou zeggen ga eens kijken daar zit je niet zo ver vandaan toch.
 

kuurgast

Donateur
....op zoek naar 2 Tsjechische trein/tramcoupe's. Wie weet waar ik die zou kunnen kopen?
@ Boya de oude treinstellen van de CD worden alleen verkocht aan sloopbedrijven ,waar ze gerecycled worden.
De link die Radka vond is echt uniek want verder zijn er alleen modeltreintjes te vinden.
Om een idee te hebben hoe de oude treinen van diverse Tsjechische treinmaatschappijen er van binnen uitzien kan je de links naar foto's in de fotogalerie bekijken op vagonweb.cz.
 
Mooi om te weten, Kuurgast. Ik denk, dat ik treincoupe's laat namaken. Precies op maat, voor de weinstube. Dus wel in de stijl van een treincoupe, maar dan op maat gemaakt.
Eemn vriend van mijn zoon is als meubelmaker als zzper begonnen en hij kent het huis, dus dat komt wel goed. Ik denk, dat ik op deze manier kwaliteit/prijs het beste af ben.
Hartelijk dank voor het meedenken!
 
Bovenaan