Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Google zoekopdracht : Supermarket hypermarket rozdíl en Rozdíl mezi supermarketem a hypermarketem
Resultaat:
Prodejní plocha supermarketů se pohybuje v rozmezí od 400 do 2500 m2. Hypermarket je samoobslužná velkokapacitní a maloobchodní prodejna s širokou nabídkou potravinářského i nepotravinářského zboží. Prodejní plocha hypermarketů je větší než 2500 m2.
"De verkoopoppervlakte van supermarkten varieert van 400 tot 2500 m2. Hypermarket is een zelfbedieningswinkel met grote capaciteit en een groot assortiment food en non-food artikelen. Het verkoopoppervlak van hypermarkten is groter dan 2500 m2."
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.