Terug uit Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

we zijn gisteren 1-9-2007 terug gekomen uit het mooie tsjechie.

de eerste week hele week 30 graden gehad, de tweede week rond de 21 graden. we hebben veel gezien, oa de dierentuin in praag. zijn toen met de auto geweest via de tomtom. ging prima, mooie dierentuin en goedkoop.

in de tweede week met de trein naar praag geweest. afstand een uur en een kwartier, met 4 personen voor omgerekend 12 euro retour. in praag naar de petrinheuvel geweest; met de kabelbaan en toen de toren op. best wel hoog.
in kutna horna het knekelhuis bekeken. wel bijzonder.

ik verbaas me steeds weer om al die fietsen op de snelwegen.

we hebben gezwommen in het slappy stuwmeer, dat was lekker als het 30 graden is. gewandeld langs de rivier bij tabor onder de brug. bij blanik een houten uitkijktoren beklommen. na een flinke wandeling omhoog door de bossen. de konopiste bekeken, teveel om op te noemen.

ik, me vrouw en de kinderen en onze teckels hebben genoten. het voelt als thuis komen in tsjechie. volgend jaar naar moravie.

na shledanou
 
Toch nog wel veel gemist als ik het zo lees, dus volgend jaar is er weer genoeg te zien voor jullie!
In dat jaar kunnen jullie natuurlijk veel info van het forum over Moravie halen dus succes met het lezen ervan!
 
Bovenaan