Sneeuw?! Winter 2010/2011

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

In Zlín verwachten ze ook een strenge winter want het wild dat gevangen wordt heeft genoeg onderhuids vet waarmee ze een strenge winter kunnen overleven ,dit vet is veel dikker dan de afgelopen jaren.

Hier zijn de meningen zeer verdeelt over, de kenners zeggen toch over het algemeen dat veel vet betekend dat de zomer zeer goed is geweest zodat ze heel goed gegeten hebben!
Dieren hebben geen voorspellende gaven, daar is nog nooit iets van gebleken.
Ik ben dus heel benieuwd hoe deze winter gaat worden. :ja:
 
Hier zijn de meningen zeer verdeelt over, de kenners zeggen toch over het algemeen dat veel vet betekend dat de zomer zeer goed is geweest zodat ze heel goed gegeten hebben!
Dieren hebben geen voorspellende gaven, daar is nog nooit iets van gebleken.
Precies! Wat een flauwekul. Ik denk dat sommige dieren wel op hele korte termijn aan kunnen voelen wat voor weer het wordt maar wild wat in de zomer al weet dat het een strenge winter wordt....:lmfao: Mocht het wel een strenge winter worden dat zegt men: zie je wel, de dieren hebben het goed voorspelt.


Hier een hele lijst met dit soort voorspellingen:
http://www.weerstationlosser.nl/index.php?pid=48
Voorspellen maar!:D
 
Alien,Alien waar zit je?
Wanneer kunnen we weer skieen!!!???

Nog steeds geen antwoord!!.. Ik denk dat hij ingesneeuwd is....

Char.


Ik denk dat ik jullie allemaal moet teleurstellen:(
Alien komt dit jaar niet naar Tsjechie en zal zich dus ook niet al te veel bezig houden met het Tsjechische weer.
Maar ik zal hem vrijdag zeggen hoeveel jullie hem missen, mischien helpt het.

een vriend van Alien
 
Als je op de diverse webcams kijkt is het aardig aan het sneeuwen in het Reuzengebergte!:sneeuw: Nog even en de skipistes kunnen open.....:slalom::stout:
 
Het klopt : toen ik vanochtend buiten kwam, zag ik dit jaar voor het eerst een besneeuwd Reuzengebergte. Het is alleen in de hogere gedeeltes.
 

kuurgast

Donateur
640x480.jpg


Op de webcam van Pec pod Sněžkou ziet het aardig wit.
 
Bovenaan