Sites met tweedehands auto's in Tsjechië?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

Waarschijnlijk zal ik mijn huidige auto moeten verkopen als ik naar tsjechie ga verhuizen, om twee redenen:

- Hij is ouder dan 8 jaar
- en hij is te duur in onderhoud

Weet iemand een website waar ik kan kijken voor 2e hands auto's in de regio Vysocina?

Weet iemand ook wat zo'n beetje de prijzen zijn ten opzichte van nederland?

Greetz Henk
 
AAA auto zijn oplichters.

Meeste auto's die je bij andere bazaren koopt zijn ook schadeauto's.

Ik zou zelf in Tsjechie nooit een tweedehands auto kopen.
Oa wegens het feit dat de meeste schadeauto's zijn.
Uit Duitsland komen, onderhoudshistory onbekent, en Tsjechen zijn ook niet al te best in hun auto onderhouden haha...

Beter ff een auto in Duitsland kijken, www.mobile.de bijvoorbeeld en dan ff ophalen, papierwerk in Tsjechie is zo gebeurd en kost niet zoveel, 200 euro ofzo.

Of je moet een auto van een kennis kunnen kopen, of gewoon geluk hebben, dat je er eentje vindt met de gehele history etc (dealer bijv)

Succes ermee! :)
 
Weet iemand waar ik een website kan vinden waar een hoop (Merk) dealers kan vinden, misschien is een occasion bij een dealer kopen wel een optie.

Greetz Henk
 
Zou in Tsjechie zeker geen Toyota of andere Japanner gaan kopen haha.

Weet je wat je kunt doen Henk? Even informeren bij verschillende dealers, wat het uurloon is, zo weet ik dat de Mercedes 2x zo duur is als de Opel. VW is ook redelijk aan de prijs kwa onderhoud. In Tsjechie dan. Misschien wel een idee om ook mee te nemen in de keuze in het merk auto wat je zoekt.

Maar je kunt zeker voor een Octavia gaan, goeie auto's, lekker ruim.
Je hoeft niet voor een diesel te gaan, want de literprijzen zijn het zelfde. Dan heb ik liever wat meer vermogen dan het feit dat de diesel iets zuiniger is.

Let erop dat men in Tsjechie de verzekering betaald adhv de motorinhoud.

Ow ja, en de 4x4 Octavia, is leuk, maar voor in Tsjechie eigenlijk juist niets. Dus kijk ff goed rond en dan moet t wel lukken denk :)
 
Ik wil eigenlijk de nieuwe Skoda Superb... maar dat zal wel een beetje duur worden? Ik had de octavia station van men schoonouders over kunnen kopen, maar dan had ik dat al moeten doen, aangezien ik nog niet in CZ woon, heb ik geen tijd gehad om het te kopen en hun moesten hem dus inruilen voor hun nieuw octavia..

Greetz Henk
 
Bovenaan