Senohraby in de sneeuw

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Maandag en dinsdag

Maandagochtend eerst op de koffie bij Frank, die nog steeds met Jana is. Ze woont zelfs in zijn benedenappartement (eerste foto)!:cheers: Eerlijk gezegd dronken we geen koffie, maar wijn (begin er al aan te wennen in de ochtend :bloos2:). Daarna gaan we naar Benesov u Prahy, waar we Italiaans eten bij Torro (vijfde foto). Echt een enorme aanrader, dit Italiaanse, trendy restaurant. :top:Het eten is vers en heerlijk! Ook Benesov is één sneeuwparadijs. We drinken nog wat in de vinarna onder het stadhuis en bij de kavarna in de hoofdstraat (zevende foto) en gaan dan weer naar Senohraby, waar we 's avonds bij restaurant Franz wééééér zitten te eten en te drinken:bloos2:.

Dinsdagavond vliegen we. We genieten nog van de sneeuw (zesde foto), maken de boel weer aan kant, lunchen weer bij restaurant Franz (derde foto) (en nemen nog een allerlaatste afzakker bij Hospùdky v Lipách (tweede foto). Ook in Senohraby, bij de sportvelden (4e foto). Waren er een tijd niet geweest, maar heeft nu een nieuwe eigenaresse en is er zeer op vooruit gegaan.

Dag Senohraby, tot 5 maart!:zwaai:
 

Bijlagen

  • Nancy en Pauline febr. 2009 085.jpg
    Nancy en Pauline febr. 2009 085.jpg
    48,9 KB · Bekeken: 7
  • Nancy en Pauline febr. 2009 081.jpg
    Nancy en Pauline febr. 2009 081.jpg
    92,3 KB · Bekeken: 5
  • Nancy en Pauline febr. 2009 178.jpg
    Nancy en Pauline febr. 2009 178.jpg
    76,9 KB · Bekeken: 4
  • Nancy en Pauline febr. 2009 082.jpg
    Nancy en Pauline febr. 2009 082.jpg
    61,6 KB · Bekeken: 4
  • Nancy en Pauline febr. 2009 124.jpg
    Nancy en Pauline febr. 2009 124.jpg
    57,3 KB · Bekeken: 13
  • Nancy en Pauline febr. 2009 149.jpg
    Nancy en Pauline febr. 2009 149.jpg
    97,9 KB · Bekeken: 19
  • Nancy en Pauline febr. 2009 002.jpg
    Nancy en Pauline febr. 2009 002.jpg
    45,9 KB · Bekeken: 11
Senohraby nog steeds in de sneeuw. Jeetje wat een heerlijke winter toch he! Krijg net een telefoontje uit Senohraby dat de sneeuw staat tot aan de bovenkant van mijn huisdeur. Vrijdag ga ik het weer live aanschouwen. Ik was er een paar weken geleden nog en had toen lieslaarzen nodig, maar volgens vriend Milan heb ik nu wel "bodylaarzen" nodig!
 
Bovenaan