Second Home Consulting

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Bij deze wil ik laten weten zeer te spreken te zijn over dit kantoor. Voormalig werkneemster van Eureality, Jarmila Bohmova, is voor zichzelf begonnen, en eerlijk is eerlijk ze werkt keihard. Wat minstens zo belangrijk is, ze is te vertrouwen. Ze heeft voor ons dingen uitgezocht, pro deo, die voor ons belangrijk waren. Zelf verkopen ze geen huizen, maar begeleiden mensen die willen kopen, en alles in het Nederlands.
Jarmila en Veronika, bedankt!!

www.secondhomeconsulting.eu
 
Wie heeft ervaring met SECOND HOME consulting? Ik ben naarstig op zoek naar een betrouwbare (en betaalbare) boekhouder, liefst in de buurt van Litomerice. Maar als ik zeker weet dat deze oké is, dan rij ik liever eens per jaar wat verder...

Willie.
 

char

† In Memoriam
Willie, ik weet natuurlijk niet hoe het nu is, maar Jarmila was, in mijn beleving, een Topper!! Ik heb haar dus al dik twee jaar niet meer zelf gesproken... Maar ik ken wel een aantal mensen die vrij recent nog zaken met/via haar gedaan hebben.

Maar hoe kom je aan de naam van haar bedrijf? ... En het is nogal een flink eind weg... Of heb je een andere bedoeling met jouw vraag?

Char.
 
Ik heb ook via Eu reality en huis gekocht en met Jarmila hebben we toen zaken gedaan.
Was er best tevreden over, voor mij was het ook een topper.
Zoals je zegt is ze voor haar eigen begonnen.
Nu is mij vraag: waar kan ik haar vinden op internet?

Arie cz
 
Dank jullie wel voor louter positieve reacties! Stelt me gerust om met haar zaken te doen. Maar het feit is dat ze de boekhouding uitbesteedt aan boekhoudster uit Upice. Voor de SRO-boekhouding kost dat: 15.000 CZK. Is dat duur? Hebben jullie ook goede ervaringen met een andere boekhouder ergens dichter in de buurt van Litomerice? Dan zou ik graag hiervan NAW gegevens willen hebben.

Alvast bedankt weer,

Willie.
 
Ik ben de afgelopen week in contact gekomen met Jarmila van Second Home Consulting.
Heb haar leren kennen als een lieve meid die de ingewikkelde wetten van Tsjechie kent en daarom het goede advies :top:kan geven als je een vraag hebt.

Zoals zovelen weten die in Tsjechie zitten: een fout is zo gemaakt. En hoeveel kost het als je dit dan achteraf moet oplossen.

Ze is haar uurloon dubbel en dwars waard. En dit met hart voor haar werk.
 
Eerlijke meid die zegt hoe de vlag erbij hangt en ook tegengas durft te geven als ze denkt dat je iets niet slim aanpakt.

Zoals John33 ook zegt, een fout is zo gemaakt en daar heeft ze me al meer als eens super mee geholpen.

Ik raad haar zeker aan!
 
Bovenaan