Riwo Skihotel in Harrachov

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij gaan voor het eerst naar Tsjechie om daar eens te gaan skieen. En we gaan naar Riwo hotel skicentrum te Harrachov. Wie is daar eerder geweest en heeft positieve of negatieve ervaringen met dit hotel. Wij zetten een beetje onze vraagtekens omdat het wordt aangeboden bij 4 reisorganisatie's en wij betalen voor 2 weken halfpension 4 t/m 18 maart 2006 totaal 328 euro (dus voor ons tweeen).
En ligt het hotel echt bij de liften ? Want in elke reisgids staat wat anders.

Bedankt voor jullie reactie's.
 
Re: Ervaringen gezocht: Riwo hotel skicentrum te Harrachov

Ik ben naar het riwo hotel skicentrum geweest,het was zo leuk dat ik dit jaar weer ga.
Het hotel is niet het beste hotel(bijv. niet lekker eten en er waren de helft van de lampen kapot in de hal).Maar het voordeel is dat je gewoon skiend naar de lift kan skien en dat je 100 meter loopt en dat je al op de piste bent. het dorp was wel gezellig er waren mooie,gezellige restaurants en daar was het eten heel erg lekker.Maar het leukste daar was de piste het was wel vrij druk maar vooral als je met het sleeplifje gaat,dan kan je 3 keer naar boven in 1 uur(waar je in 4 min beneden bent).Als je met de 4 persoonslift gaat sta je veel korter in de rij.We hadden het erg naar ons zin dus het was echt leuk ! Wij waren in februari geweest (in de vakantie)ik heb geen iedee of het ook druk is in maart.
je kunt daar vooral goed beginner skien en er zijn veel ski scholen. Ik hoop dat dit voldoende informatie is.
 
Re: Ervaringen gezocht: Riwo hotel skicentrum te Harrachov

Paul bedankt voor uw reactie, ben er erg blij mee. Alleen hoop ik wel een beetje dat ze een andere kok hebben.haha
 
Re: Ervaringen gezocht: Riwo hotel skicentrum te Harrachov

haha :P , ps je moet niet verwachten dat het zo groot is als oosterijk.
en het zou kunnen dat jullie geen sneeuw hebben hoewel ik dat wel denk.
als het te warm is kan het zijn dat zelfs sneeuwkannonen niet helpt.
maar toen ik er was (4 feb) was er een pak van 1.20 meter gevallen en was het -8 dus het zal wel zo moeten zijn.
en jullie zullen het een stuk minder druk hebben want dan zijn er geen schoolvakanties

trouwens als je fotos wil hebben van harrachov kijk naar deze site http://www.skiareal.com/gal.php?lang=1&ro=2
 
Re: Ervaringen gezocht: Riwo hotel skicentrum te Harrachov

ja, ski hotel ligt pal voor een lift

maar skien in harrachov valt niet meer mee vanwege te drukke en kleine pistes.
 
Re: Ervaringen gezocht: Riwo hotel skicentrum te Harrachov

Wij hebben in het Riwo hotel gelogeerd ongeveer 5 jaar geleden. Heel erg sober, donker en simpel hotel was het toen. Ontbijt simpel in een kale ruimte, het leek meer op een kantine of zo. Ik zal daar nooit meer naar toe gaan.

Maar zoals ik al zei, het is vijf jaar geleden, wie weet hebben ze verbouwd ....
 

Freddy2005

† In Memoriam
Re: Ervaringen gezocht: Riwo hotel skicentrum te Harrachov

Hier in het veldje " Titel der Hotelbewertung " enkele ervaringen die telkens wijzen op het onvriendelijke personeel, de donkere aanblik door defekte of ontbrekende lampen en de algemene vervuilde indruk. De drie verslagen zijn van maart 2004. Verder staat er ook een algemene hotelbeoordeling bij.
 
Re: Ervaringen gezocht: Riwo hotel skicentrum te Harrachov

Gelukkig ben ik niet de enige klager.

O ja, dat was ik nog vergeten, verwarming was ook kapot. Dat was op vrijdag avond gebeurd. Helaas de monteur had ook weekend, hij kwam pas maandag ochtend.
mad.gif
Jammer voor ons, we zaten twee dagen in de kou.

Het enige wat we konden doen was ons volgieten met Becherovka. Dat was nog best uit te houden.
grin.gif
 
Riwo Skihotel Harrachov

Wie heeft er nog meer een nare ervaring met het skihotel in harrachov?
Dit hotel is echt een afrader het eten is er koud slappe koude frites met even slappe en vette vissticks verder geen keuze.
ontbijt; oud brood of koud van de dagen ervoor in de koelkast gezet bijna geen beleg.
dit hebben we 1 dag geprobeerd en zijn vervolgens maar in het dorp zelf bij restaurants gaan eten
douche met dan gloeiend heet en spontaan koud water (kinderen kunnen zich niet alleen douchen)
de onvriendelijkheid zelfe aan de receptie, wou er niets van weten dat het restaurant zo slecht was
ik weet ook wel dat het niet veel kost en je er niet veel van kunt verwachten, maar voor hetzelfde geld heb je een veel beter en vriendelijker hotel.
zolang dit hotel op internet nog te boeken is zou ik er niet aan beginnen.
 
D

Dina

Guest
Prijs Riwo hotel

pinky schreef:
..... het wordt aangeboden bij 4 reisorganisatie's en wij betalen voor 2 weken halfpension 4 t/m 18 maart 2006 totaal 328 euro (dus voor ons tweeen).
Ik ben eigenlijk wel geinteresseerd welk reisburo zo voordelig aanbied. Ik kom op ongeveer 50 euro pppn.
 
het ligt echt heel dichtbij de liften je kan zo vanuit het hotel naar de liften skien en ook weer terug als je de goede weg weet. De kamers vielen tegen zijn een beetje klein. Wij hadden half pension en het eten daar is fantastisch, het is een buffet met veel keus en alles wordt aangevuld.
 
Hoii Hoii

wij gaan dit jaar augustus naar harrachov.
en dan natuurlijk in het skihotel ;)
Nou heb ik slechte maar ook goeie dingen gelezen.
zijn er mischien mensen die er laatst geweest zijn en kunnen vertellen hoe het er nu uitziet??

Groetjes Rianne
 
Hotel Skicentrum in Harrachov

Hebben 2 weken vertoefd in dit hotel.
Eten was goed en kregen voor de middag gratis een lunchpakket mee.
Aardig personeel en kamers waren niet groot maar wel verzorgd.
Onze dochter werd ziek en ze waren meteen bereid om te helpen.
Hebben voor ons een aantal keer gebeld.
Het enige nadeel van Harrachov is dat het na 20:00 uur bijna uitgestorven is.
 
Bovenaan