Horeca Restaurant Bohemia in Grou

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

voor de laatste keer "bohemia'' stationsrestauratie in grou, friesland 10 km. van leeuwarden is nog steeds geopend. soms tsjechisch buffet. wat tsjechische gerechten ook op de kaart, maar weinig. iedereen welkom :koffie: :eten: :ice: :proost:
 
Bohemia in Grou

Ik stond voor Bohemia in Grou. Een klein stationnetje, mag het eigenlijk nog wel zo heten of is het gewoon een halteplaats. De snackbar of wat het ook moet zijn, heet Bohemia. Is op werkdagen open van 10 - 18 uur en op zaterdag maar tot 17 uur. Zondags moet je er al helemaal niet aankomen.
Voor het raam prijkt de "kaart". Wat er op staat heeft het niveau van "broodje kroket" had ik het idee.
Maar wellicht heb ik de heerlijk Tsjechische gerechten niet op de kaart voor het raam zien staan.
De halteplaats is buiten het dorp, met de snelweg makkelijk te bereiken.
Ik stond voor een dichte deur. Ik had niet de indruk dat ik daaraan veel had gemist.
Maar, ............... iedereen moet maar voor zich oordelen.
 
Bohemia Grou

Wij zijn afgelopen week met onze groep cursisten Tsjechisch bij Bohemia in Grou geweest. Het restaurant zit in het voormalige stationsgebouwtje.
De tsjechische eigenaren Marek en Gabina hadden de opdracht om alleen tsjechisch te spreken. We hebben een hele leuke avond gehad, lekker gegeten en gedronken.
Volgende week gaan we er met een paar mensen weer eten.
 
lekker gegeten

wij hebben heden middag heerlijk gegeten in het restaurant bij het spoor . echt heerlijk de zweer is goed en de jonge dame is een schoonheid. en heel gemoedelijk.
hoopelijk leest ook zei dit bericht.. de groeten van spa blauw en biertje
tot gauw.
 
Bovenaan