Reisverslag op weblog

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

We zijn nu net voor de derde keer naar de streek rond Pelhrimov geweest, ik heb alles zo een beetje op een blogje gezet om een vriendin in de VS een beetje op de hoogte te houden van ons doen en laten, je moet wel eerst even naar onder scrollen om aan de eerste dag te komen.Er staan ook een paar tientallen foto's bij...onder "foto's" natuurlijk.
Alles is hier te vinden: http://nl.netlog.com/still2heavy/blog
 

Pelhřimov

Donateur
Ik heb je blog gelezen. Heel leuk.
Alleen jammer dat je van de bezochte dorpjes geen naam noemt, want sommige plaatsen die jullie bezocht hebben ken ik ook nog niet. Michova skala kende ik bijvoorbeeld niet. Waar ligt dat ongeveer?

De muurschildering op jullie hotel is gemaakt door Franta, een vriend van ons.

Zijn jullie toevallig ook nog in het "Record- en rariteiten museum" geweest in één van de torens of in het spookmuseum, in de kelders bij galerie M op het plein?

En als jullie er weer eens zijn moeten jullie eens gaan eten in Svaty Hubert. Daar kun je heerlijk wild eten.

groetjes

Jeanne
 
Ik heb zojuist ook je blog gelezen. Altijd weer leuk.
En inderdaad, tips van leuke plaatsjes zijn hier altijd welkom.
Zo heb ik Slavonice al opgeslagen, daar wil ik ooit nog eens naar toe...:)
 
Wel, ik zal het allemaal eens wat aanpassen en de plaatsen bij de foto's zetten en ook eens op de stafkaarten kijken waar dat natuurfenomeen nu weer lag. Alles in Pelhrimov hebben we de vorige keer al bezocht, nu deden we ietsje meer de omgeving daar. Ik eet liever iets rustiger, echt wild eten is niks voor mij! :lache:
 
Bovenaan