Reistijd naar Praag?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

hoeveel km is het naar Praag en hoeveel reistijd moet je rekenen? (incl. normale stops)

we wonen in de buurt van Utrecht en weten nu niet hoelaat we het beste kunnen vertrekken.
confused.gif
 
hoi,

klinkt goed elke 14 dagen!!!

dit wordt onze eerste keer, ik denk dat we nu ongeveer 01.00 uur vertrekken.

ben ook nog benieuwd welke route je altijd neemt

groetjes Ineke
 
Blommie, over de routes kan je al heel veel lezen op dit forum - gebruik de zoek functie op 'route'. En reistijd - minimaal 10 u, dat is dan overdag met reguliere pauzes. Amsterdam - Praag rijden wij 's nachts in 9 uur.
 
ik rij meestal rond 3:00 uur weg s'ochtends ga bij haps de grens over richting oberhausen deze grens overgang ligt bij mij om de hoek daarom daarna richting kassel vanaf kassel richting erfurt dan dresden net voor dresden heb je afslag praha door de tunnels daarna ga je eraf richting dippoldiswalde/altenberg daar heb je de grens overgang weg nr e55 daarna richting teplice voorbij teplice ga je dan de snelweg op naar praag alleen vanaf de tunnel tot aan de autbahn praha is het wat lastigivm wegwerkzaam heden ik stop meestal 1 keer ben ben dan in 8,5 uur in praag vergeet niet 1 autbhan vignet te kopen bij 1 tankstation voor 15 dagen want ze kontroleren goedop buitenlanders bij het oprijden van de autbahn in cz en houd je goed aan de snelheid en vergeet niet je lichten aan te doen in de bergen daar willen ze ook nog wel eens over vallen je vignet kun je kopen bij het 1e tankstation na de grens overgang aan de rechter kant

succes met jullie vakantie
 
vanuit Voorburg:
snelste tijd: 8,5 uur.
Langste tijd, schrik niet: 17 uur. ongelukken, olie op de weg, omleidingen, wegopbrekingen, files. Alles wat tegen kon zitten, zat dan ook tegen. Maar wat smaakte toen de pivo goed.

Goede reis en geniet zodra je de voordeur uit gaat!
 
Bovenaan