registreren Tsjechie.net

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Is het misschien mogelijk dat de registratie-pagina voor nieuwe leden ook in het tsjechisch uitgevoerd kan worden?

Voor iemand die lid wil worden, en geen nederlands begrijpt, is het zonder hulp onmogelijk om zich te registeren.
 
ralph schreef:
Voor iemand die lid wil worden, en geen nederlands begrijpt, is het zonder hulp onmogelijk om zich te registeren.
Daar zit wat in. Maar wat moet zo'n iemand op het Forum? 99% van de postings zijn in het Nederlands.
Van mij mag het, maar dan ook actief deelnemen in het Tsjechisch! Trouwens, doe ikzelf ook veel te weinig
blush.gif
(Tsjechisch schrijven).
 
Ik vind het een heel goed idee.
laugh.gif


En ik denk juist ook dat iemand die nog geen Nederlands kan, maar misschien wel allerlei vragen over het leven in Nederland heeft of contact met in NL wonende Tsjechen zoekt, heel veel aan het forum heeft.

Is er ook een vrijwilliger die mee wil helpen met de vertaling van de registratie pagina? Dat zou namelijk helemaal geweldig zijn!!!
aangenaam.gif
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
Misschien inderdaad wel een goed plan.

Eenmaal ingelogt kun je namelijk wel de taal van het forum instellen op Engels, Frans, Duits, Spaans of Nederlands...
Maar als je niet ingelogt bent, is de taal (nog niet) aan te passen. Dit zou voor de registratiepagina wel handig zijn...
 
Bovenaan