Rebelove...welk plein?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

In de film REBELOVE zijn verschillende opnames gemaakt op een typisch tsjechisch plein.
Heeft iemand een idee in welke plaats dit is gefilmt?
 

Bijlagen

  • 32721-Dsc_0008-m.jpg
    32721-Dsc_0008-m.jpg
    197,5 KB · Bekeken: 21
Deze heb ik van google geplukt, maar het is wel dat plein..
 

Bijlagen

  • 32723-Rebelove31.jpg
    32723-Rebelove31.jpg
    24 KB · Bekeken: 21
Inderdaad, Katka.. ik heb net op google de page van Ustek opgezocht.. de kerk van de laatste foto staat erop. http://www.mesto-ustek.cz/Deutsch/pamatky_zi.htm

Komen de eerste 2 foto's je ook bekend voor?

Het gebouw (in het midden van de loop van de tank} komt ook in de eerste foto voor.. Is dat ook Ustek?

En Katka, hoe komt het dat jij dit weet?
confused.gif
 

Bijlagen

  • 32731-kostel_den.jpg
    32731-kostel_den.jpg
    4,7 KB · Bekeken: 13
Ja, dat is ook Ustek.
Ik ben er heel toevallig zo'n drie jaar geleden geweest, vandaar dat ik het weet. (Maar ECHT zeker wist ik het niet om eerlijk te zijn....
wink.gif
)
 
Bartiku,

Als jullie thuis deze film niet kennen, dan moet je de volgende keer als je in CZ bent, echt een keer de DVD kopen!
Onze kinderen die zijn er helemaal weg van.
Je kan hem kopen bij Bonton. www.bonton.cz

De page van de film is: www.rebelove.cz
 
Ben het helemaal met je eens Bart! Hele leuke, maar ook cultuur historische film! Pataaaaaaaaaaaaaaaaa!
 
Ik heb een gerelateerde vraag. Ik heb Kolya al een paar keer gezien en ik beschouw het nog steeds als een van de leukere films die ik heb gezien. Een ding steekt me: In welk plaatsje woonde de moeder van Louka, de hoofdrolspeler?
 
Volgens mij staat het antwoord op jouw vraag op de DVD van Kolja. En laat ik die DVD net uitgeleend hebben
blush.gif


Maar waarom vraag je het niet persoonlijk aan Pan Louka?
Volgende week zal in Belgie de film Kolja vertoond worden. Voordat de film begint is er een debat met de acteur Zdenek Sverak en zijn zoon (Kolja-regisseur) Jan Sverak.

16 november in Gent
17 november in Brussel
 
als ik zou kunnen zou ik het hem gevraagd hebben, maar ik kan deze dagen helaas niet afzakken naar Belgie.
 
Alvast bedankt, en ik hoor het antwoord wel.

In principe was ik van plan om naar Belgie te gaan, maar om een paar redenen ben ik maar niet gegaan.

Maar mocht ik achterkomen hoe dat plaatsje heet, dan hoor je het natuurlijk van me.
 
Ik hoop dat ze Nederland ook gaan aandoen, wellicht naar aanleiding van de film Tatinek, die hier toch wel zal worden uitgebracht?

Ik meen me te herinneren dat ik op aftiteling de naam Vydra zag staan, bij mijn weten een Zuid-Boheems riviertje.
 
Bovenaan