Prijspeil in Tsjechië

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dank voor je antwoord.:beleefd:

Eigenlijk bedoelde ik het meer in het algemeen. Ik ben niet een echte Ikea fan.
Ik heb wel horen zeggen dat Polen een echt meubelland is. Waar ook veel meubels gemaakt worden. Zijn `alle` meubels daar goedkoper?Geldt dat ook voor laminaat bij andere leveranciers? Of heeft het enkel met koersen van munteenheden te maken??

Hilde:zwaai:
 
Ik heb een aantal berichten verwijderd, mensen. Dit topic gaat over het prijspeil in Tsjechië, niet over het leggen van houten vloeren of welk hout het beste/mooiste/meest romantisch is.
:oeps:
 
Ach jongens, wat een gezeur!
Je moet het zo zien: je kunt op vakantie, dat is een groot goed.
Dat is niet voor iedereen weggelegd.
En als je een land 'te duur' vindt, ga er dan lekker niet heen.
Wordt het vanzelf goedkoper :-)
;):beleefd::lmfao::stout:
Van alle bijdragen over de hele discussie over prijsverschillen en over de vraag waar het nu wel of niet duur is ben jij de eerste die m.i. de spijker keihard keihard op zn köpke slaat, Liesje!!!
Als de gemiddelde Honza of Frantisek Modaal deze discussie leest en begrijpt waar de essentie over gaat, lachen ze ons keihard uit!!!!!
Wij ( relatief) rijke verwende nesten uit een ander gedeelte van Europa waar het nog gewoon gevonden wordt dat je uberhaupt op vakantie kunt en dat je nog een keus hebt daarin snappen kennelijk maar niet dat het kunnen maken van die beslissing om al of niet op vakantie te gaan al redelijk bijzonder is. Door welvaart en rijkdom blind geraakt denken wij nog steeds dat het normaal is om prijsvergelijkingen te kunnen doen. weest blij dat jullie in de gelegenheid zijn dat je de verschillen kan zien.
 
Bovenaan