Praktikantské místo v okolí Amsterdamu

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ahoj, mám takový zvláštní dotaz, ale snad se tu najde někdo, kdo mi bude schopný poradit.
Teď bydlím v Česku a chodím tady na praxi do Škoda Auto, zatím studuji a pokud se poštěstí, tak v květnu získám titul Bc. Praxe je symbolicky placená (50 Kč/h), ale to pro mě není problém. Sháním něco takového v okolí Amsterdamu (budu bydlet v Almere), můžu nastoupit prakticky kdykoliv. Samozřejmě můžu dál dělat praxi ve Škoda, ale ráda bych zkusila něco nového a v jiné zemi. Mluvím německy, anglicky a po roce v Holandsku bych řekla, že se i domluvím holandsky.
Ptám se tedy, zda víte, kde bych mohla hledat? Zkoušela jsem přes google, ale nějak nevím, čeho se mám chytit. Nebo (a to bych chtěla asi moc) nemáte pro mě nějaký tip na firmu a víte, že shání praktikanty? Vůbec nevím, jestli něco takového v Holandsku existuje?
Doufám, že můj dotaz nepůsobí moc zmateně a děkuji za každou odpověď.
 

pepo

† In Memoriam
Ne, tvuj dotaz nepusobi zmatene, ale zapomnela jsi povedet, co studujes a co umis a jestli tva praxe by mela mit neco spolecneho s tvou odbornosti, nebo jestli si treba chces zivot s praci v cizine trochu ohmatat, at je to cokoliv. Asi by bylo rozumne zduraznit, ze ti nejde o penize, ale o poznani, je-li tomu tak opravdu.
Dale bych doporucoval:

- formuluj svuj dotaz v anglictine a umisti ho na tomto foru v holandske casti, v rubrice Wonen werken.

- ja osobne bych psal primo na podniky v okoli Amsterdamu, podle toho, jak snadno muzes cestovat.

Preji ti uspech!
 
Moc děkuji!