Prachovské Skály

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Knap Lina, doet me zin krijgen om weer terug te gaan. Hebben daar in de zomermaanden geweest. Herinner me dat er enorm veel wespen waren. Wij hebben toen met z'n tweeën een wespensteek gekregen. Wij zijn daar echter goed geholpen geweest en kregen aan de Turisticka Chata, een zalfje tegen insektenbeten.
Maar uiteindelijk hadden we dit er voor over om dit prachtige gebied te kunnen verkennen. We zouden zo terug gaan, want hier raak je nooit uitgekeken.
 
Dat klopt! In augustus nog even lekker een ijsje eten op één van de terrasjes doe je niet voor je plezier, zoveel wespen hadden we. Nu waren we in de herfstvakantie, geen wesp gezien. :D
 
Heel mooi om er over te lezen en de foto's te zien. We zijn er ook eens geweest. Met stralend weer 'erin' en als verzopen katjes 'eruit'. De paadjes waren veranderd in riviertjes en terug op camping Eden (Jinolice) was ons kampeerveldje een modderpoel geworden. M.a.w. ik wil de wandeling graag een keer overdoen onder betere omstandigheden.
 
Dan hadden jullie wel een thuiswedstrijd Illie, als je op Eden zat. ;)
Wij hebben jaren iets verderop gestaan, Kneznice, camping Cesky Raj,
deze omgeving verveelt nooit. :top:
 
Dan hadden jullie wel een thuiswedstrijd Illie, als je op Eden zat. ;)
Wij hebben jaren iets verderop gestaan, Kneznice, camping Cesky Raj,
deze omgeving verveelt nooit. :top:
Inderdaad Lina, we keken er al de hele week op uit. Maar het was de hele week ook al geen geweldig weer en die vrijdag was het mooi, dus de jongens in het meertje en wij de wandelschoenen aan. Foute beslissing. Er kwam zo'n enorme hoosbui over ons heen. De camping was (wederom) veranderd in een modderpoel en die middag zijn wat noordelijker grote overstromingen geweest (2010).
Cesky Raj is even na Jinolice aan de andere kant van de doorgaande weg toch?
 
Bovenaan