Pozdravy z Hvozdnice

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ahoj Vsechny,

Hoewel ik al een hele tijd het voorrecht heb in dit prachtige land te mogen wonen en ook al een hele tijd lid ben ben van dit forum, heb ik me nog steeds niet voorgesteld. :bloos2:
Sinds kort woon ik eindelijk fulltime in Hvozdnice (25 km onder Praag), hiervoor in Praag. Ik hou van m'n vrouw, dochtertje (26-09-2005) en van mountainbiken. Verder mag ik graag in onze tuin (50 x 35) wat aanklooien met grasmaaier en bijl:D.
We hebben geen gas, wel elektriciteit en water. Dus dat is ouderwets houthakken geblazen:yess::lekker: om het dito ouderwetse centrale verwarmingssysteem (op houtkachel) aan de praat te houden. Gelukkig hou ik wel van 'n beetje fitness:D:D
Ik ben errug gelukkig met de omgeving waar wij wonen; mountainbikeparadijs, schoon, veel bos en veld en HEEL weinig industrie.
Ons huisje was een chata, nu wel geschikt om permanent te bewonen.
Ik wil volgend voorjaar beginnen met de verhuur van (KWALITEITS) mountainbikes en zoek nog naar andere mogelijkheden om een centje te verdienen (voor vergoeding papieren regelen voor mensen die huis willen kopen). Gelukkig heeft mijn vrouw een errug goeie baan:) zodat ik de tijd kan nemen om ons huisje op te knappen. Dat was wel nodig ook:lmfao::deuk:.
Ik hoop jullie nog eens tegen te komen op meetings en/of tijdens het biken.
Groeten uit het nog niet ontdekte Hvozdnice.
Marcel en zijn Rodina
 
Bovenaan