Penzion Camping Czechia - Bukovina u Čisté

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

https://www.facebook.com/gerben.clements/posts/2971487799555682

Misschien wel handig om te weten. Gaat over Penzion Camping Czechia - Bukovina u Čisté.
Gerben Clements schreef:
Ik had mijn prachtige plek in Tsjechië vanaf november verhuurd aan Sandy (Dm Sandyke) en Stef. Ze zouden kopen. Maar helaas. Deze week bleek dat ze met de noorderzon waren vertrokken. Sandy speelt mooi weer maar het zijn oplichters. Met beloftes die anderen veel geld kosten. Ik ken inmiddels meerdere mensen die ze veel geld afhandig hebben gemaakt. Vraag maar aan haar broer. Kessels Danny. Of aan Joyce en Fonny Lauret. Of Corry Hoek ( van Tsjechische Camping uit "Ik Vertrek") Wij, en vast meerdere anderen, zijn samen voor vele tienduizenden euro's oplicht. Ik ben een heel vriendelijk mens en wil altijd het beste in mensen zien. Maar ben nu zo ontzettend kwaad dat ik ze bijna de Corona zou wensen...... Ze hebben echt alle ruimte, geduld en kansen gekregen. En dan krijg ik zulke natrappen. Ze hebben zelfs al mijn privébezittingen van waarde, meubels, apparatuur, en zelfs het antieke bureau van mijn overleden vader, verkocht en zijn met de opbrengst spoorloos vertrokken. Schandalige platte diefstal. En ook 15000 euro achterstallige pacht en kosten niet betaald.
Om te janken wat ze met mijn prachtige plek hebben gedaan.....Want daarnaast hebben ze ook nog één gore, vieze, kapotte, waardeloze bende achtergelaten. Dus vandaag nog eens 15000 euro verloren, wat ik vandaag bij verkoop minder heb ontvangen.
Sandy, aan jou: De komende jaren ga je permanent over je schouder moeten kijken of je vandaag of morgen gepakt gaat worden. Want dat gaat een keer gebeuren. Door de politie of wellicht door iemand die minder vriendelijk en geduldig is, zoals ik met jullie geweest ben. We hebben bij de Tsjechische politie aangifte gedaan. Tsjechië kun je nooit meer in. En met de Tsjechisch aangifte gaan we ook aangifte in België doen. En in Nederland, en Europees.
Delen? Graag.... Zulke menselijke(?) parasieten die als een teek leven ten koste van anderen moeten gestopt worden.
[EDIT] Tekst van Facebook toegevoegd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

kuurgast

Donateur
Wat triest......voor de 2de keer opgelicht.
De locatie is mooi en Tsjechische scholen en groepen zouden heel graag het grote gebouw willen huren voor hun kindervakantiekampen.
De 2 van Ik Vertrek was vanaf begin bekend dat ze het tijdelijk zouden huren, die deden het goed.
 
Slechte ervaringen in Tsjechië heb ik vooral met Nederlanders gehad. Bijvoorbeeld toen ik een appartement wilde kopen en bijna werd opgelicht door mijn Nederlandse makelaar/bemiddelaar door mijn naïefiteit. De Tsjechische secretaresse van het bouwbedrijf waarschuwde mij en werkte niet mee om het appartement tijdelijk in zijn SRO te stallen omdat die van mij nog niet klaar was. Later nog eens een hele dure boete over mijn belastingaanslag gehad (2000€)e omdat de (dure)dure boekhouder van de Nederlandse bemiddelaar een fout had gemaakt toen ik mijn appartement en huis uit de SRO haalde. Hij had de waarde van beide objecten verwisseld waardoor er totaal niks veranderde aan mijn belastingaanslag, maar zorgde er wel dat ik een zeer hoge boete kreeg omdat de boel verkeerd was ingevuld. Vriendschappen onderhouden met landgenoten ok. Maar door slechte ervaringen ben ik wel op mijn hoede wanneer ik er zaken mee zou doen. Ik noem geen namen want de man is veroordeeld en heeft zijn straf gehad. Toen een aantal jaren geleden mijn Tsjechische boekhoudster mij geholpen heeft met problemen omtrent kijk-en luister geld wilde ze geen eens geld toen ik vroeg wat ik haar verschuldigd was. (een in bedrijfsrecht afgestudeerde boekhouder) Met mijn vriendin hebben we toen een grote bos bloemen gekocht waar ze heel blij mee was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan