Pension in Tsjechie beginnen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Dank je wel Brenda er is inderdaad nog veel te doen maar dat maakt de uitdaging des te leuker. Jullie natuurlijk ook veel sukses en geluk in de toekomst waar je ook gaat beginnen.
smiley20.gif
 
als jullie dit graag willen doen en er vertouwen in hebben,altijd doen.een leven opbouwen op alleen maar zekerheden is praktisch onmogelijk.achteraf vastellen of je iets wel of niet fout hebt gedaan is altijd genakkelijk.maar daar koop je op dat moment helemaal niets voor.altijd het positieve blijven inzien veel sukses
 
Alberto schreef:
voel ik me hier al veel beter want elke dag is weer anders en ook de tegenvallende dingen blijf ik als een uitdaging zien en als ik hier naar buiten loop dan glimmen mijn ogen weer als ik zoveel mooie natuur om mij heen zie en niet die rijtjeshuizen die ik in Nederland om me heen zag. Al zou het hier volledig mislukken dan heb ik echt een schitterende tijd gehad gewoon om hier te zijn en dit nemen ze me alvast nooit meer af.

Albert, dat heb je mooi gezegd, ik begrijp wat je bedoelt, ik heb hetzelfde gevoel als ik wakker word in mijn "Chata" en naar buiten kijk. Ik vind je positieve instelling fantastisch en alleen daarom verdien je het al dat je pension een succes wordt!
 
In oktober hopen wij ons eigen hotel Petski te openen in Strazne ( reuzengebergte !) Je bent van harte welkom ! Als je wilt weten hoe het eruit ziet kun je kijken op www.petski.nl
 
Hoi Jan, ons hotel ligt in Strazne, op de weg van Vrchlabi naar Spindleruv. Zou het leuk vinden als je een keer langs kwam. Ben ook benieuwd naar jullie stekkie en ervaringen. Mijn man Maurijn gaat in mei al aan de slag. Ik blijf nog even in Nederland om in juli ons tweede kindje op de wereld te zetten !!!
smile.gif
 
Hoi Alberto,
Heerlijk zo'n positieve instelling. Zo kijken wij er ook tegenaan. Ik denk dat het niet uitmaakt in welk land je iets begint. Je moet je altijd onderscheiden op je eigen manier. Wij zien de toekomst zonnig en tsjechisch tegemoet en hopen velen mensen een geweldige vakantie te bezorgen. Mensen komen snel terug voor een glimlach en een goede service !Helen
 
D

Deleted member 495

Guest
We gaan toch weer eens niet zitten kibbelen ?
Wie een pension of hotel wil beginnen, zal zich moeten bezinnen of de functie, functionaliteit van het aangebodene, de marketing en de eigen doelstelling en de locatie. Tsjechie is meet dan alleen het reuzengebergte en je moet je niet alleen op de 250.000 Nederlanders die jaarlijks komen, blind staren. Het zal altijd hard werken zijn. Wie een reisburo wil beginnen, moet er ook hard aan trekken en ook werken aan de marketing. Succes van beiden is afhankelijk van inzet, motivatie en marketing. Richt je jezelf op alleen de Nederlander, dan moet je geen hoge verwachtingen hebben. Het gros komt met tent en caravan en een groot deel blijft hangen in Praag. Blijft er dus een handvol over die verspreid ergens in Tsjechie in een pension of hotels zitten. Wie iets wil beginnen zal eerst de statistieken moeten bekijken, welke aangeven hoeveel toeristen de grens passeren, wat ze besteden, waar ze vooral komen en hoelang ze blijven. Dat valt eigenlijk best tegen.
 
Hoi Helen,

Ik heb jullie website bekeken. Ziet er mooi uit. Eind april/ begin mei gaan wij ook weer naar Tsjechie. We zullen ongetwijfeld ook naar Spindleruv gaan. Misschien komen we dan even een kijkje nemen. Maar ik beloof echter niets, want misschien valt de renovatie van ons eigen pand wel een beetje tegen en moet er teveel geregeld worden.
Je man gaat naar Tsjechie en jij blijft achter voor de bevalling? Sterkte daarmee.
 
Hoi Jan, jullie zijn in iedergeval van harte welkom ! Als wij tijd hebben komen we ook eens bij julie buurten. Voor wat betreft de bevalling.....uiteraard zal mijn man bij de bevalling aanwezig zijn maar tijdens de zwangerschap moeten we het even zonder elkaar doen !
 
hallo jan, ik bedoel hiermee dat men vaak verwacht dat dingen die men in NL heeft ook denkt te hebben in een Tsjechisch hotel van een Nederlander. Ik kan hier boeken over schrijven. Wat betreft collega's, natuurlijk is dit zo. We werken samen met meer dan 30 andere hotes en pensions (allemaal tsjechen) en dit zijn voor ons allemaal collega's.
 
Bovenaan