Horeca Osteria da Clara Praha

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

het ziet er zeker niet slecht uit. zou het wel leuk vinden wat reacties te krijgen van mensen die er al gegeten hebben. www.daclara.com

tot nu toe was aromi mijn favo italiaanse restaurant in praha: www.aromi.cz
maar dat kan veranderen. qua prijs is da clara zeer betaalbaar. als de kwaliteit ook top is dan wordt dit mijn nieuwe nr uno in praag wat betreft italiaanse restaurants.
voor praag 3 heb ik ook een leuke website gevonden waar typische tsjechische restaurants op staan en waar marianskeho obrazu mijn favo is natuurlijk, omdat ik die andere nog niet geprobeerd heb. www.lexikonhospod.cz/lexikon_en.htm
 
Dag,

Ik ben er 1 keer geweest.. ik vond het erg lekker .. behoorlijk grote porties.. Enig nadeel was het lastig lezen van gerechten die op een bord geschreven waren. Daarvoor moest je opstaan en vlak bij een andere tafel gaan staan. En daar zaten mensen te eten. Lijkt mij vrij vervelend als er steeds 'lezers' aan je tafel staan.
Maar goed, dat was ook het enige kleine minpuntje..
Daarna nog drie keer geprobeerd er te eten, maar alle keren waren ze vol.
Ik ben niet zo goed in het beschrijven van restaurant en eten etc, de mijnheer in
de twee links hieronder doet het beter..
http://czechoutchannel.blogspot.com/2008/03/osteria-da-clara.html
http://czechoutchannel.blogspot.com/2009/05/osteria-da-clara-revisited.html
 
Misschien vind je dit ook wel een leuk tentje...

www.ilgattopardo.cz

Naar aanleiding van de website van Brewster ben ik er ook geweest. Het ziet er erg leuk uit (beneden dan). Bij de entree staan ook wat tafeltjes, maar die plek zou ik netjes overslaan. De witte huiswijn is erg lekker... Pasta en voorgerechten lekker. Alleen was ik niet zo gecharmeerd van mijn vleesgerecht.
 
Ik zal het in gedachte houden voor een volgende bezoek, want voor februari heb ik voor iedere dag al een nieuw restaurantje gepland.
Om te beginnen Osteria da Clara, el barrio de angel, baang rest, fraktal bar en music club palmovka; daar ben ik al eens geweest, erg leuk met volgens mij iedere dag live muziek www.hudebniklub.cz
 
sorry dat ik je bericht over het hoofd heb gezien ben inderdaad bij ostaria geweest en vond het eten erg goed , de inrichting komt wat koel over en het zitmeubilair heeft zijn beste tijd gehad er staat ook een versleten bank waar de mensen konden gaan zitten die kwamen afhalen dat vond ik ook wat minder
maar waar ik voor kwam het eten is buitengewoon goed
maar grosseto marina vind ik ook heel leuk www.grosseto.cz
 
Bovenaan