Ook wij zijn nieuw hier en willen ons voorstellen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal,

Graag willen wij ons even voorstellen. Wij zijn Dennis en Miranda en zijn woonachtig in Emmen (Drenthe). De reden dat wij ons hebben aangemeld op deze site is dat wij 23 mei 2009 in Vrchlabi, Tsjechië gaan trouwen. Wij hebben over een aantal zaken nog vragen waar jullie misschien antwoorden op weten en ook ontvangen wij graag andere reacties en/of ideeën.

Groeten,
Dennis en Miranda
 
Ik heb jullie elders al gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk. Welkom op het forum en stel gerust je vragen, misschien dat we jullie kunnen helpen met het beantwoorden hiervan. Groet, Lina
 
Hoi Lina,
Bedankt voor je reactie. Wij hebben net al behoorlijk wat van de link die je man heeft geplaatst gelezen, erg leuk, maar het mooiste waren toch wel de foto's! Erg mooi hoor, wij hopen dat wij net zo'n mooie dag zullen krijgen als jullie.
 

Maria

Geroyeerd Lid
Hallo Dennis&Miranda, welkom hier! Leuk dat jullie in Tsjechie gaan trouwen, hoe komen jullie daar zo bij? Is een van jullie beiden Tsjechisch? In elk geval vast veel plezier gewenst bij alle voorbereidingen. Dit forum kan jullie vast van dienst zijn!
groetjes, Maria
 
Hallo Maria,
Nee beiden zijn wij Nederlanders, maar wij wouden graag iets anders dan anders. Totdat wij besloten om er te gaan trouwen, waren wij zelfs nog nooit in Tsjechië geweest! In een vrije week zijn wij er gewoon naar toe gereden en vonden het land zo mooi en wij hadden verschillende mooie trouwlocaties gezien, dat we hebben besloten er te gaan trouwen. De keuze is op Vrchlabi gevallen, doordat wij daar kunnen trouwen met behulp van Nederlanders (aangezien wij geen woord Tsjechisch spreken). Ondertussen zijn wij helemaal gek op Tsjechië.
Groetjes, Miranda
 
Hallo D+M.
Wij maakte een Tsjechische trouwerij mee we reden naar het gemeentehuis toe ,en onderweg stopte de auto van de bruidegom want er was een ketting over de weg gespannen de bruidegom kreeg een botte zaag om de ketting door te zagen ,na 5 min zagen zonder er door te komen .het kon af gekocht worden met een fles becherovk ons werd verteld dat de bruidegom de weg voor de bruid vrij moest maken . voor ons vreemd maar voor de mensen daar heel gewoon.

groetjes Cobie
 
Hallo Dennis en Miranda.

Ik wil jullie alvast feliciteren met het voorgenomen huwelijk.
Jammer dat jullie niet in de eerste week van mei trouwen want wij hebben niet zover bij Vrchlabi vandaan een woonboerderij.
Meestal zijn wij daar dan en we waren zeker even komen kijken.
Ik wens jullie een leuke en goede voorbereiding en geniet ervan op de dag zelf.

Groetjes Sylvia
 
Hallo allemaal,
Wat leuk is dit. Echt geweldig hoe iedereen meedenkt en reacties geeft.

Cobie: Dat is wel een erg grappig idee om de bruidegom even zijn best te laten doen, maar dan zouden onze familieleden dat moeten organiseren. Het is niet leuk om zoiets voor jezelf te doen...

Gerda: Wat leuk dat je in zo dicht bij ons woont...

Sylvia: Het weekend waarin wij trouwen valt in het Hemelvaartweekend, dus de meeste mensen zijn dan van donderdag t/m zondag vrij (daarom hebben wij ook voor dat weekend gekozen). Dus mocht je toch in de buurt zijn, laat het even weten, maar iedereen is van harte welkom!

Inas: Dit is echt volgens ons echt een topband, maar daar zal ook wel een prijskaartje aanhangen... Wij hebben ze in ieder geval via hun site benaderd, je weet maar nooit. Heb jij ze al eens live zien optreden?
 
He Dennis en Miranda,

Da's toevallig, volgens mij heb ik Miranda afgelopen weekend ontmoet in Almere!

Wij gaan regelmatig met wintersport naar Tsjechië en hebben plannen om dit jaar voor het eerst in de zomer een kijkje te nemen.

En alvast een hele fijne trouwdag toegewenst.


Groetjes,

Sjoerd Banga
 
Hallo Sjoerd,

Ja dat klopt, ik ben afgelopen weekend inderdaad in Almere geweest. Je hebt volgens mij toen voornamelijk met mijn zus en moeder gesproken, aangezien ik het te druk had met trouwjurken passen, haha. Jij maakt toch videoreportages?

Groetjes,
Miranda
 
Hallo Maria,
Nee beiden zijn wij Nederlanders, maar wij wouden graag iets anders dan anders. Totdat wij besloten om er te gaan trouwen, waren wij zelfs nog nooit in Tsjechië geweest! In een vrije week zijn wij er gewoon naar toe gereden en vonden het land zo mooi en wij hadden verschillende mooie trouwlocaties gezien, dat we hebben besloten er te gaan trouwen. De keuze is op Vrchlabi gevallen, doordat wij daar kunnen trouwen met behulp van Nederlanders (aangezien wij geen woord Tsjechisch spreken). Ondertussen zijn wij helemaal gek op Tsjechië.
Groetjes, Miranda

Geacht bruidspaar,
Welkom op dit forum. dat jullie willen trouwen in Vrchlabi is zeer begrijpelijkwant het is een prachtig gebied in alle seizoenen. Het wordt ioverigens zo langzamerhand een Nederlandse enclave daar;). Wij zitten zelf aan de westkant van Tsjechie en zullen dus (helaas) niet op jullie bruiloft komen.
Veel geluk samen en blijf naar Tsjechie komen! wij doen het al.:feest:
 
Bovenaan