Ook nieuw

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal,

Lid geworden omdat we erover denken op vakantie te gaan naar Tsjechië en Slowakije.

Ga nu eerst een beetje lezen, voorlopig ben ik daar wel even mee zoet geloof ik:lezen:

Groetjes
 
Heel veel leesplezier.
Maar probeer eerst bij jezelf na te gaan wat wil je in de vakantie.
Dan kan je gericht zoeken naar een streek in Tsjechie die het bezoeken waard is met jouw interesses.
Niet dat andere streken minder mooi/leuk zijn maar Tsjechie is nu eenmaal niet in 2 a 3 weken te doen.
Ik kom er zelf nu bijna 12 jaar en heb denk ik de helft nog niet gezien.
 
Hallo,

Wel, als we die kant op gaan dan gaan we eerst een week kramperen op een "klere"camping in Slowakije terwijl zoonlief zich uitleeft op 't ijs. Daarna willen we naar een naturistencamping om bij te komen van een week douchen in waarschijnlijk veels te kleine douchehokjes waar je kleding geheid op de grond valt, natuurlijk net waar al het water ligt:fool: dus onze keus is niet al te groot, geloof dat er 4 campings zijn die in aanmerking komen (of 5 als Ina weer open is). Maar goed, dat zijn er altijd meer dan in Slowakije (0).;)

Die campings liggen in (zuid) Bohemen en in (noord) Moravië als ik het goed heb.
Verder hebben we ons nog helemaal niet verdiept in de natuurgebieden dus dat kom ik hier doen;)

We houden vooral van bergen/rotsen, rivieren, watervallen, grotten en bossen.

Dus roept u maar, welke kant moeten we op, links of rechts?:beleefd:
 

Tabe

† In Memoriam
.......
Wel, als we die kant op gaan dan gaan we eerst een week kramperen op een "klere"camping in Slowakije terwijl zoonlief zich uitleeft op 't ijs. Daarna willen we naar een naturistencamping om bij te komen van een week douchen in waarschijnlijk veels te kleine douchehokjes waar je kleding geheid op de grond valt, natuurlijk net waar al het water ligt:fool: dus onze keus is niet al te groot, geloof dat er 4 campings zijn die in aanmerking komen (of 5 als Ina weer open is). Maar goed, dat zijn er altijd meer dan in Slowakije (0).;)
....
Schitterend. Valt bijna in de rubriek Mooie Verhalen.
 
Dank voor al jullie antwoorden. Maarruh....Kunnen we wat betreft landschap en onze wensen op dat gebied, nu beter naar links (omgeving Zdikov) of naar rechts (omgeving Hostejn) gaan?:denk:
 
Bovenaan