Ook ik hier :)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo Iedereen,

Mijn naam is Remco ben 31 en woon op dit moment in Almere.
Ik werk op schiphol als Ramp agent kort samengevat ik los en laad vliegtuigen, in mijn huidige functie mag ik bijna alles besturen op de luchthaven behalve de pushback truck :)
Voor mijn huidige werkgever ben ik gevraagd of ik interesse had om een paar weken in kopenhagen te blijven om daar het bedrijf op te starten.
Daar kregen we assistentie van een aantal collega's uit praag Ruzyne airport. Nog steeds contact met hun, na een tijdje kregen we aanvulling vanuit praag. Toen is het helemaal mis gegaan :P ben daar totaal hopeloos verliefd geworden op mijn Tsjechische collega :hart:......

Yep Tsjechische vrouwen :))) goed en al we hebben een zeer intense relatie gehad maar is helaas toch na 4 maanden helaas door de afstand tot een einde gekomen :( in die 4 maanden ben ik meerdere malen naar CZ geweest niet alleen praag maar ook Cesky Krumlov en alles daar tussen lekker wezen zwemmen in Lipno :)
Ik heb nog dagelijks contact met haar dus tussen ons nog steeds goed in september ga ik weer een weekendje langs :)

In deze periode heb ik redelijk veel van Tsjechië gezien en ben zelf helemaal gek geworden van het land en ook de mensen, de manier van leven. Het liefst pak ik morgen mijn auto en rij ik er heen om nooit meer terug te komen.....

Waarom doe ik dat dan niet heel simpel, heb hier in Nederland het belangrijkste voor me in de wereld me zoontje van 4 uit een vorige relatie, die ik gemiddeld 3 keer per week zie en op dit moment nog niet in de steek wil laten.

Toch blijft het in me hoofd spelen om te emigreren naar Tsjechië, eigenlijk is de eerste stap al genomen door me hier aan te melden om eens concrete informatie te vinden, ervaringen te horen en uit eindelijk een verstandig besluit te maken in de toekomst.