Onze eerste reis naar Tsjegie

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal, We zijn een echtpaar 55+,en we gaan voor het eerst met eigen auto op vakantie.Rondreis Tsjegie) omdat alles nieuw is voor ons is alle advies welkom
 
Hi, welkom hier. Succes met jullie reisje. ik zal zeggen, zoek dit forum goed door, en je hebt wel een vol beeld over Tsjechie. Advies zal je hier genoeg vinden.
Anders vallen wij hier echt in herhaling. Heb je echt specifieke vragen, kom maar op...

smiley20.gif
 
Wee degene die gaat zeuren over de hier toegepaste schrijfwijze van 'Tsjegie'! Die discussie hebben we al een miljoen keer gehad, dus ik zeg het alvast. Niet meer doen!
tongue.gif
 
D

Deleted member 495

Guest
Juan schreef:
Wee degene die gaat zeuren over de hier toegepaste schrijfwijze van 'Tsjegie'! Die discussie hebben we al een miljoen keer gehad, dus ik zeg het alvast. Niet meer doen!
tongue.gif
Als jij dit nou niet had geschreven, had er wellicht niemand over gevallen. Nu je het wel doet, laat je die mensen TOCH even weten, dat ze het 'ANDERS' hadden moeten schrijven. Feitelijk probeer je deze mensen 'BELACHELIJK' te maken, met jouw reactie. NIET leuk dus Juan. Je had beter NIETS kunnen schrijven. Flauwe vent, die je er bent (zo dat moets ik toch even kwijt)
grin.gif
 
Ik zit hier al zo lang. Ik weet hoe dit gaat. Ik probeer hier niemand belachelijk te maken. Van mij mag ie het heus wel als Tsjegie schrijven. Ik snap wel wat ie bedoelt. Ik zie alleen de discussie al van ver aankomen. Ach weet je wat. Voortaan schrijf ik ook Tsjegie ipv. CR of Tsjechie.
tongue.gif
 
bertboers schreef:
Hallo allemaal, We zijn een echtpaar 55+,en we gaan voor het eerst met eigen auto op vakantie.Rondreis Tsjegie) omdat alles nieuw is voor ons is alle advies welkom

Het eerste wat in me opkomt is een vignet kopen voor de auto, anders mag je in Tsjegie niet de snelweg op.
grin.gif
Even het forum doorspitten en je komt al een hoop nuttige informatie tegen die reeds geschreven is!
laugh.gif
 
Bovenaan