Nog niet voorgesteld

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Wij zijn Hans en Derrie en komen uit Zutphen.
Zelf kom ik vanaf de begin jaren 90 in het mooie Tsjechie.
In 2019 leerde ik mijn vrouw kennen en zij is ook verliefd op Tsjechie.
Ik loop zelf al jaren rond met het idee om een woning te kopen in Tsjechie.
En mijn vrouw staat nu ook achter het idee om een vakantiewoninig te kopen in Tsjechie.

Volgende week gaan we een aantal huizen bezichtigen.
Wel spannend, want een foto zegt ook niet veel.
We houden jullie op de hoogte van onze zoektocht.

Een tweede woning brengt veel kosten met zich mee, is het een oude woning vaak veel werk, bij een vakantie woning is belangrijk waar het ligt, in mooie natuur, beetje vrij, Tsjechen zijn erg makkelijk met het idee vakantiewoning, een schuurtje verandert zomaar in een vakantiewoning, groet van een geboren Achterhoeker.

Helaas werd mijn bericht verwijderd , en begrijp dit ook wel , maar door het niet aanbieden van onroerend goed ,is de consequentie dat je als Nederlander geen enkele andere kans hebt dan te gaan met de CZ makelaars en dus altijd dubbel betaald.
Misschien een optie om dit weer toe te laten , in het verleden werd veel aangeboden op dit forum , vraag me af waarom niet meer ?

Ik denk dat een site als huisenaanbod.nl een groter bereik heeft dan dit forum als het op verkoop van Tsjechisch onroerend goed aankomt.

En de meeste kans maak je sowieso om te verkopen aan een Tsjechische partij, simpelweg omdat het in Tsjechië ligt.
je kunt zelf volgens mij ook op het grootste platform sreality.cz adverteren en/of op iets van bezrealitky

Tsjechie.net

Forumleiding
Administrator
..... in het verleden werd veel aangeboden op dit forum , vraag me af waarom niet meer ?
Nee hoor, vraag en aanbod van onroerend goed is altijd al bewust verboden geweest op het forum.
Zie de forumregels, die dateren van 2004:
Vraag en aanbod van onroerend goed en aanverwante zaken is niet toegestaan.
Maar achter de schermen kan je een en ander wel met iemand bespreken natuurlijk, zolang het maar geen ongevraagd aanbod (spam) betreft.

Bovenaan