Nog eventjes..........

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

en dan ga ik naar Praag. Morgen om 13.05 uur vlieg ik de lucht in om na 80 minuten weer neer te dalen in het prachtige Praag. Weekend feesten met mijn Tsjechische vrienden en vriendinnen en dan op (als een echte toerist) richting Lipno. Jongens, ik verheug me er zooooooo op!!!!!
Aan de thuisblijvers wil ik alleen kwijt: wees aardig voor elkaar en tot gauw!!!!! Ik ga stickers tellen!!!
bye.gif
 
Hoi Sandra, heel veel plezier!
enne je gaat met Smartwings, he; laat je weten hoe dat is gelopen, nu ze de vluchten (hoogstwaarschijnlijk) wat voller hebben
Zaterdag avond rijd ik je achterna en ik kan ook niet wachten.
Veel toeristisch genoegen bij Lipno (heerlijk altijd om iedereen te kunnen afluisteren; wat Tsjechen over nederlanders zeggen achter hun rug om en wat de Nederlanders weer over de Tsjechen mopperen...)
 
ik ben alreeds aangekomen in pardubice,schitterend weer,ondertussen de eerste urquells genuttigd op een terräsje met eem vriendin,en vanavet ziek ik veel van men vrienden terug,ben al weer bang voor de gevolgen:)))))
 
net terug van 2 urquells te hebben gedronken en dus weer tijd voor een wandelingetje in de stad en nog vlug op internet te gaan....
punkie, het is toch zalig hoor niets doen,rustig iets drinken,genieten van het schoon vrouwvolk op straat....
yeah.gif
 
Oei, en ik zit hier in Cirencester bij Bristol, maar de plaatselijke pub heeft toevallig wel STAROPRAMEN !!!!!!!
 
Sandra heel veel plezier en de rest die binnekort gaan of er al zijn ook! Viva México, maar als ik dit zo hoor, wil ik ook wel even naar Tsjechie!!! Helaas is de afstand daar iets te groot voor...
 
Nou jongens, ik ga er ook vandoor, voor drie weken (als we 't zolang volhouden bij schoonouders in de flat
59.gif
). Standplaats is dus Praag, uitstapjes naar familie en vrienden (heel Praag plus Beroun, Ceska Lipa, Celakovice), caravan (bij Tyn nad Vltavou), uitstapjes naar Krkonosse (misschien zelfs overnachten, tjeeee), Kutna Hora, Skoda fabriek (na hun vakantie op 9 augustus). Veel plezier op 't forum, misschien log ik nog in bij een internetcafé (ik heb nog een paar threads uitstaan die aandacht verdienen
blush.gif
). Morgen lekker uitslapen, dan om 18.00 u wegrijden, hopelijk houden we 't droog en dan lang leve autobahn 3. Tot later, Bart
 
Dank je Erikita. Vakantie is nu halverwege. We hebben 't lekker en rustig; niet zo'n overladen programma, dat heb je als je bijna 3 weken kan blijven. Heerlijk weer, gelukkig niet zo tropisch warm. Tot nu toe veel met familie en vrienden geweest; komende dagen komen de uitstapjes.
Heel veel nederlanders gezien; bijvoorbeeld op de weg van de snelweg Praag-Brno tot aan Tabor: 14 nederlanders in een krap uurtje. Haast geen andere buitenlandse kentekens. Kom ik bij het chata van m'n 'schoon-tante' in Kolodeje, afdeling ' in the middle of nowhere', staat er een NL auto naast. Heb m'n familie maar gelijk een aantal essentiele nederlandse teksten geleerd.
Leuk: al 10 jaar zoek ik reproducties/schilderijen van Jan Soucek, die we beiden bewonderen; in de galerie van Tyn nad Vltavou hadden ze 3 reproducties (uit een serie van 80) hangen. Joepie! Helaas staat er haast niks van hem op internet, ik kan je dus niet verwijzen naar 'n site.
OK, ik beeindig mijn eerste internetcafe bezoek ever (spannend, hoor) en ga weer door Praag stappen.

Groeten Bart
 
Bovenaan