Nieuwe naam? Of toch niet?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ach ja, het moest er toch maar eens van komen, want om nou steeds berichtjes te plaatsen onder Jan (Nijdam) zijn naam!!??;)
Dan is het direct duidelijk wie er waarop reageert en dat werkt toch het beste. Ik zal ws. niet heel veel berichten posten, maar je weet maar nooit......dus op naar de 100. Tellen die berichten die ik tot nu toe heb geplaatst ook mee???:confused:
groetjes



:( PS Ik stel dus juist mijzelf onder mijn eigen naam voor en dan verschijnt ernaast Jan Nijdam, terwijl er in de posting wel Akkelien staat...ra ra ,wie weet hoe dat kan???:confused:

Akkelien
 

Freddy2005

† In Memoriam
Dat is inderdaad beter zo, nu weten we wie er on line is. Maar hier sta je nog steeds onder jan nijdam. Ga dus maar vlug je eerste bericht onder jouw naam schrijven.

Ps Was Motyltje geen betere naam geweest voor jou ?:deuk:

motyl%20velky.png
 
Dan wordt dit misschien mijn "eerste" eigen berichtje!!!???
En Freddy...ik vind Akkelien ook een mooie naam!! Maar motylje blijft favoriet in en om huis!!!


moderatoren graag advies. Ik plaatste dit bericht terwijl Jan was uitgelogd en ik dus ingelogd en toch komt elke keer zijn naam ernaast, zo kom ik nooit op de 100!!!
 
Ik denk dat je toch niet goed uitgelogd ben dan....
Als je rechtsboven op uitloggen klikt, dan krijg je een schermpje dat vraagt of je echt wilt uitloggen... hier Ja klikken en dan opnieuw inloggen onder je eigen naam....

Probeer nog eens uit en in te loggen zou ik zeggen...
 

Freddy2005

† In Memoriam
Bewaar het volgende plaatje op je computer (rechtsklikken -> afbeelding opslaan als). Daarna in je profiel kiezen (Mijn profiel -> Profiel wijzigen -> Avatar wijzigen) om een avatar "up te loaden" vanaf je computer en dat plaatje kiezen.
 

Bijlagen

  • motyl.gif
    motyl.gif
    2,1 KB · Bekeken: 73
Bovenaan