Nieuw :)

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo,

Ik zal me ook (kort) voorstellen, zodat jullie waarom ik me geregistreerd heb. Ik ben 26 jaar, woon in het Brabantse land en studeer nog (bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit te Rotterdam). Dit jaar zijn we met wat vrienden naar Noorwegen geweest om een vriend op te zoeken die daar tijdelijk aan het studeren was. Hij studeerde in Bergen en dat is de studentenstad bij uitstek in Noorwegen. Studenten = feesten. Dat hebben we dan ook zeker gedaan en op de laatste avond heb ik hele lieve jongedame ontmoet en jawel eindelijk de clue: dat is een Tsjechische :).

Na talloze keren mailen, skypen, sms-en weet ik wat meer wilden we elkaar allebei toch wel weer eens zien. Dat gaat nu hopelijk over 2-3 weken gebeuren :). Zij had een Nederlandse vriendin daar en kon af en toe wat NLse zinnen/woorden mailen. Dus ik heb m'n best gedaan en aardig wat sites afgespeurd, totdat ik op deze site terecht kwam en dus ook het topic zag qua vertalingen. Bepaalde vertalingen deden het erg goed :).

Zo dat wassum wel. Weinig persoonlijke kenmerken, maar mocht iemand daar behoefte aan hebben dan ben ik de beroerdste niet om dat te vertellen hoor, just ask me...
 
Bovenaan