Nieuw, maar ook weer niet

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hier ben ik dan weer. :kind:

Ik heb de afgelopen maanden niet zoveel tijd gehad om dit forum te volgen of van mijn nodeloos commentaar te voorzien.

Mede door nogal wat persoonlijke omstandigheden.

Er is hier veel gebeurd zie ik....nieuw forum lay-out, nieuwe mensen etc etc. Het zal wel even duren voordat k alles heb bijgebeend. :wijs:

Velen hebben mij via mail of prive berichten en zelf via hyves proberen te contacten. Voor diegene een gepast excuus :bloem: hoop ik. Ik zal iedereen nog beantwoorden.

Velen vroegen zich af of ik nog over het weer wilde scijven hierzo. Nou het antwoord is simpel:

NEE

:kind::kind::kind::kind:

Jawel hoor. :lache:

Ik ben gewoon stik jaloers op diegene die wel gaan :snotter::snotter::snotter:.

Wij (mijn fam. en ik)kunnen niet op wintersport omdat mjn vrouw aan haar knie wordt geopereerd. Het herstel zal enige weken duren.

Maar goed, ik zal eens kijken of ik voor jullie mijn topic weer aanslinger...mits de moderatoren daar geen bezwaar tegenhebben.

Voor zover...

Aliën. :zwaai:
 

char

† In Memoriam
Vriend!!!... we hebben je echt niet gemist, hoor!!!..

Maar het woord "VRIEND", zegt volgens mij al genoeg!!...

Dus!!... kom op!!.. Lekker rammelen op die Pc!!..

We willen de vonken er vanaf zien spatten!!..

En,...een hoop sneeuw!!..

Char.
 
welcome back. En natuurlijk willen we weer graag je berichten lezen. Jammer dat jullie niet op wintersport kunnen.
Sterkte met de knie van je vrouw en hopelijk een snel herstel

:zwaai::)
 
Héé Aliën,the best weatherman in town izzz back! :zwaai: Jammer dat je niet naar Tsjechië kunt deze winter, ik hoop dat je genoeg inspiratie hebt om ons te voorzien van je weersvoorspellingen en -weetjes. Koning winter staat voor de deur heb ik van diverse in Tsjechië woonachtige leden gelezen. :sneeuw:
 
Alien is back........
We verheugen ons alweer op je weersberichten en met name op de sneeuw berichten.
Nu je zelf niet naar Tsjechie gaat voor de wintersport hoop ik niet dat dit gegeven invloed zal hebben op de weersvoorspellingen. :lache:
 
Welkom terug, mijn jongen.

Wij zullen met spanning weer je weerberichten volgen.

Dat was het weer.

Je weerberichten worden hopelijk niet geweerd.

Dat was het echt weer.

Tot weerziens.
 

Maria

Geroyeerd Lid
Fijn dat je er weer bent! Hopelijk is e.e.a. thuis nu dan in een rustiger vaarwater gekomen. Sterkte aan je vrouw en ik ben benieuwd naar Azoortje, de Russische Beer, enzovoorts, heb ze gemist!!!
 
hoi Dobry den

Hoi Alien, ik kan jou niet, jij kent mij niet, maar welkom terug(?) :zwaai:
wat mij alleen effe van het hart moet, is dat mij opvalt dat (bijna) alle mensen die hopen op een pak sneeuw in CZ, allemaal in NL wonen.......
Bedankt, ik ben NL-der maar woon tegenwoordig in Ludgerovice, CZ en ik zit he-le-maal niet te wachten op een pak sneeuw!!
Wat dat betreft zou ik moeten "overwinteren" in NL :wow:

Moest me effe van het hart.......
 
Dat komt zeker omdat we hier iets tot geen sneeuw gewend zijn. En we allemaal graag skieen, en dat hier gewoon niet mogelijk is.
Cz duurt winter een hele lange periode. En ja ik denk dat wij allemaal als nederlanders in CZ wonen, gedurende de gehele winterperiode, dat je het ook wel een keer die sneeuw zat bent.
Ja zo kun je dus bv swinters een bepaalde tijd vakantie gaan nemen in Nl.:kind:
 
Hoi Alien, ik kan jou niet, jij kent mij niet, maar welkom terug(?) :zwaai:
wat mij alleen effe van het hart moet, is dat mij opvalt dat (bijna) alle mensen die hopen op een pak sneeuw in CZ, allemaal in NL wonen.......
Bedankt, ik ben NL-der maar woon tegenwoordig in Ludgerovice, CZ en ik zit he-le-maal niet te wachten op een pak sneeuw!!
Wat dat betreft zou ik moeten "overwinteren" in NL :wow:

Moest me effe van het hart.......

Dat komt zeker omdat we hier iets tot geen sneeuw gewend zijn. En we allemaal graag skieen, en dat hier gewoon niet mogelijk is.
Cz duurt winter een hele lange periode. En ja ik denk dat wij allemaal als nederlanders in CZ wonen, gedurende de gehele winterperiode, dat je het ook wel een keer die sneeuw zat bent.
Ja zo kun je dus bv swinters een bepaalde tijd vakantie gaan nemen in Nl.:kind:

Klopt helemaal, toen ik nog in Nederland woonde vond ik het heerlijk als het sneeuwde!
Nu zit je vaak zo lang in de sneeuw, met alle ellende die de sneeuw meebrengt dat je echt baalt!
Inderdaad gaan wij s'winters dus of naar een warm land of naar Nederland!
 
Dat is wel heel bijzonder, de sneeuw ontvluchten en overwinteren in Nederland. Maar je hebt gelijk, ook wij komen alleen voor vakantie naar Tsjechië en dan is sneeuw heel anders dan wanneer je er een paar maanden toe veroordeeld bent. Sterkte dus deze winter.
 
Bovenaan