Nieuw en waarom 'Sfinx'?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo allemaal,

Ik heb al een aantal berichten geplaatst, maar had mij nog niet voorgesteld. Mijn echte naam is Rob en ik woon in Hoorn.
De naam 'Sfinx' Heb ik van een ex-buurvrouw. Ik zocht een aardige nicknaam, maar kon niks verzinnen. Vraag me niet waarom, maar die buurvrouw kwam met deze naam. Ik vond hem eigenlijk heel geschikt, alhoewel ik niets heb met Egypte, farao's of wat dan ook in die richting.

Op dit forum ben ik terecht gekomen na mijn onlangs afgelopen vakantie in Brozany, Tsjechie. Daar op de camping stonden mensen die mij op het bestaan van dit forum attent maakten.
Ik ben dit jaar voor de 4e keer in Tsjechie geweest en het land heeft mij gegrepen door de ongedwongenheid, mooie natuur, prettige mensen en (ik blijf hollander) gunstige prijzen.

Ik hoop nog heel veel van dit forum op te steken, want ik ben nog lang niet klaar met dit prachtige land!
Als ik iemand van dienst kan zijn op dit forum zal ik dat zeker ook doen.

Rob
 
Welkom Rob.
Hoop dat je veel nuttige dingen op dit forum zal vinden.

Trouwens zou het wel leuk vinden als je een verslag van je vakantie zou schrijven.

Wij zijn dit jaar niet naar Tsjechië geweest (snik) maar gaan zeker volgend jaar wel weer.

Groetjes Gerda
 
Bovenaan