niet te stoppen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

hi forum gangers

zoals jullie waarschijnlijk al hebben gemerkt, ik ben weer regelmatig op het forum.
na mij deceptie van het niet doorgaan van mijn hotel plannen, ben ik langzaam aan weer wat aan het zoeken naar andere mogelijkheden met het zelfde pand. misschien wordt het ooit nog wat.

dus, jullie zien me nog wel wat vaker denk ik en hopelijk verdwijn ik weer richting CZ
grin.gif
yeah.gif


groeten

rene
 
Als je wat tipjes van de sluier kan oplichten wat je denkt te kunnen doen met het pand, kunnen we meehelpen met brainstormen?
Ook namens mij: veel succes gewenst en welkom terug op 't forum!
 
de ideeen zijn in grote lijnen (de details zijn mij ook nog lang niet bekend) om het hotel gedeelte(bovenste 2 verdiepingen) in te richten met 6 grotere appartementen. de baganegrond en de kelder in te richten zoals eerder gedacht, nl; restaurant, bar en feestzaal.
hierdoor stoot je het meest kapitaal slurpende deel af, maar behoud je het verdienende deel. dus meer plus en minder min maakt veel meer mogelijk.
moet ik alleen die appartementen nog slijten en daar zal ik mijn best nog voor moeten doen
laugh.gif
 

Macek

Geroyeerd Lid
Wat kosten die apartementen en hoe groot enz. maak eens wat reclame, zien is soms kopen, zijn ze ook te huur?
Welkom terug en succes, vr. gr. Macek
 
tja, zover ben ik nog niet. eerst wat andere stapjes nemen.
enne ik geloof niet dat ik reclame mag maken hier
smile.gif


rene
 
Bovenaan