Motorwinkel in de buurt van Plzen?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Lijkt mij veiliger om te hebben voordat je vertrekt - of ga je daar huren?

Ik heb een rode MPQ pak maat M in de kast hangen voor de liefhebber. Jas + broek maar die is in Brabant, niet Groningen :-(
 
Pas je rijbewijs en dan al over de duitse autobahn zonder beschermende kleding? Ben zelf een dikke 25 jaar motorrijder geweest maar dit wordt geen eenvoudige trip.Verkrampen,slapende handen etc.

Als je goedkope motorkleding zoekt kun je beter op marktplaats kijken of bij de filialen van Cranenbroek .Het meeste wat ze hier verkopen is import en daar betaal je net zoveel of meer voor dan in Nederland
 
Ik lees nergens dat ze met motor naar CZ gaat, misschien wel gewoon met de auto en is de vraag gesteld omdat ze denk dat het daar goedkoper is.

Maar hoe dan ook; ik denk ook dat je voor de prijs niet naar CZ hoeft. een motorkleding zaak kan je daar vast vinden. Google.
 
Ik werk in een magazijn van een motorkledingzaak en wij leveren aan 1 Tsjechische winkel, namelijk in Sumperk en wat hij voor zijn kleding vraagt, vragen wij hier ook. Voor het geld hoef je het niet te doen.
En verder mag ik toch ook hopen dat als je met de motor naar Tsjechië gaat, dat je dan wel de juiste kleding draagt.
 
Pas je rijbewijs en dan al over de duitse autobahn zonder beschermende kleding? Ben zelf een dikke 25 jaar motorrijder geweest maar dit wordt geen eenvoudige trip.Verkrampen,slapende handen etc.

Als je goedkope motorkleding zoekt kun je beter op marktplaats kijken of bij de filialen van Cranenbroek .Het meeste wat ze hier verkopen is import en daar betaal je net zoveel of meer voor dan in Nederland

Hallo ik weet niet wat voor een motor jij hebt gehad maar ik heb half europa door gezworven op mijn motor en nog nooit verkrampingen gehad dus geef geen voorlichting als je niet weet waar je het over hebt, motor rijden is het mooiste wat er is.
 
Karin of Peter wil je nu echt iemand die pas zijn rijbewijs heeft aanmoedigen om via de Duitse autobahn naar Tsjechië te rijden?

Denk aan turbulentie van vrachtwagens, snelle audi,s,Porsche,s Bmw,s [ die snel achterop komen] waar je met je Hollandse rijbewijs nooit heb mee leren omgaan .:shock:

En het ligt natuurlijk aan wat voor motorfiets je hebt ,de lichamelijke ongemakken/vermoeidheid die het besturen negatief beïnvloeden die na een tijdje optreden .Bij de ene motor komt dit moment sneller dan bij de andere.:slapen:

Vind het niet verkeerd als ik en nog wat andere forumleden haar adviseert om vooral niet ombeschermd deze trip aan te gaan .:ja:

Maar we weten niet of dit haar doel is ,misschien gaat ze wel op een andere manier naar Tsjechië en wil er alleen maar kleding kopen:top:
 
Bedankt allemaal voor de reacties!
Ik ga niet met de motor naar Tsjechië, daar ben ik nog veel te onervaren mee.
Ik stelde deze vraag omdat ik van mensen weet dat zij hun motorkleding ook wel in Duitsland kopen waar het veel goedkoper is en ik dacht Tsjechië is een goedkoper land dan Duitsland en zou het misschien nog wel goedkoper zijn, maar ook vind ik het leuk om rond te neuzen!
 
Bovenaan