Horeca Menukaart Tsjechisch - Nederlands

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Ik zal mij eerst eens voorstellen: Ik ben Mirjan, 36 jaar, getrouwd met Gerard, kinderen die zelf op vakantie gaan (naar Kroatië), en 3 doggies, waarvan er 2 meegaan met ons op vakantie.
Ik zelf ben een aantal maal in Praag geweest, maar dat is al weer even geleden.
We gaan nu naar Luze, naar Na Venkove, juist ja, van Corrie en Jan!

Omdat ik vegetariër ben, heb ik hier een beetje rondgekeken op het forum, want ik kan geen woord Tsjechisch, en een menukaart kan ik dan ook niet lezen.

In een ander onderwerp vond ik van Pasqual een menukaart Tsjechisch - Nederlands. Superhandig, bedankt!
Hij stond in excel, ik heb er een word-bestand van gemaakt, dat print wat makkelijker. Ik hoop dat je het goed vindt, Pasqual? Anders haal ik 't zó weer weg!

Groetjes, Mirjan!
 

Bijlagen

  • Menukaart Tsjechisch.doc
    128,5 KB · Bekeken: 331
  • menukaart2.pdf
    128,8 KB · Bekeken: 78
Hallo Mirjan,
welkom op het forum! Leuk die menukaart, ik kan het me niet herinneren dat ik het gezien heb, dus ook maar even uitgeprint. Is het niet voor onszelf dan wel voor familie/vrienden. Fijne vakantie gewenst!
 

Pasqual

Forumleiding
Administrator
In een ander onderwerp vond ik van Pasqual een menukaart Tsjechisch - Nederlands. Superhandig, bedankt!
Hij stond in excel, ik heb er een word-bestand van gemaakt, dat print wat makkelijker. Ik hoop dat je het goed vindt, Pasqual? Anders haal ik 't zó weer weg!

Helemaal ok hoor! Voor de liefhebbers stond er trouwens ook nog een versie in PDF op 't forum. (zie bijlage) :)
 

Bijlagen

  • menukaart2.pdf
    128,8 KB · Bekeken: 41
Weer terug van een héérlijke vakantie in Tsjechie...we hebben veel aan de menukaart gehad, super! Iedere menukaart zag er natuurlijk anders uit, maar je wist in ieder geval of je kip of vis bestelde, of in mijn geval natuurlijk vegetarisch!

Goh, wat hebben we heerlijk gegeten...nu maar weer naar de sportschool *zucht*
 
Dat is zeker een handige vertaling. Al heb je er in een luxe restaurant denk ik weinig aan met die luxe omschrijvingen zoals:
Een heel licht op de huid aangeschroeide coquille, die daarna wordt nagegaard op berkenhout, uiteraard afgeblust met aanhangend kookvocht van een getraceerde eendenenkel :D
 
Bovenaan