Luiers kopen in Tsjechie

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

In juni gaan onze dochter, schoonzoon en kleindochter voor het eerst mee naar tsjechie, onze kleindochter is dan 8 maanden en gebruikt uiteraard luiers, kan iemand vertellen of er ook pampers in Tsjechie te koop zijn.
 
toen onze zoon nog in de luiers zat (hij word nu 18) waren er wel papieren luiers te koop alleen was de kwaliteit heel anders als bij ons, ik had een klein voorraadje meegenomen en kocht daar een pak libero en hij had helemaal kapotte billen:denk: en ik had geen nederlandse luiers meer.
Maar ondertussen zal de kwaliteit hier ook wel beter wezen.:dank2:
 
Pffff......dacht dat je wel wist dat Tsjechië een westers land is met westerse producten in de winkels.
Precies! Wij hebben 5 jaar geleden op een reis van 24 dagen waarvan 17 door Tsjechie 1 of 2 pakken meegenomen vooral voor de eerste dagen/week in Praag (ze was net 1 en zat dus nog volop in de luiers) maar hebben daarna gewoon Tsjechische pampers gebruikt. Wel voor de zekerheid de originele pampers gekocht, had geen zin om op reis een B-merk uit te proberen;)
 
Een persoonlijke noot:
Wij gebruiken Pampers Baby-Dry normaal gesproken thuis (NL). Er zijn gewoon luiers in Tsjechie beschikbaar op elke hoek van de straat zowat (ook gewoon Pampers) maar ik heb in de 2 jaar dat ik daar kom nog niet dezelfde luiers gevonden als wij gebruiken. De luiers die we in CZ kopen resulteren bijna altijd in doorlekken in de nacht. Wij nemen dus altijd een pak luiers zelf mee.

Maar nogmaals, Tsjechie is geen achtergebleven gebied dus wat je hier kunt krijgen kun je over het algemeen ook daar krijgen.
 
Tuurlijk Bruinh nu weet je waar je aan toe bent. Op vakantie een huilend kind 's nachts vanwege de nattigheid is niet prettig.
Ik weet bv graag van een camping of er gescheiden douches zijn met minstens een douchegordijn.
 
Off-topic Tegen kikkers heb ik niks, maar ik wil graag alleen douchen, sorry preuts geboren blijkbaar.
Mijn vader had vroeger een verhuisbedrijf en op vrijdag kreeg het personeel hun loonzakje in de voorkamer, Daarvoor moesten ze door de woonkamer heen, waar wij op vrijdag in de teil voor de kachel zaten. Ik weet nog dat ik dat vreselijk vond.
 
Bovenaan