Laat mij alles weten over Noord Bohemen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo iedereen
Ik ben splinternieuw op dit forum. Ik ben zinnens tweede helft juli naar Noord Bohemen af te reizen. Ik schrijf in de ik vorm, jawel ik reis alleen.
Ik zou dit doen met mijn eigen wagen vanuit Belgie.1 overnachting heen en 1 overnachting terug, ik denk aan Leipzig.
Duur van de reis 10 tot 12 dagen. Een logeeradres (bij burgers of b&b) in Libererc of omstreken. Van daaruit kan ik alle kanten uit?
Is het geen hellelange km's malen naar Ertsgebergte, Boheems Zwitserland, IJzergebergte, Reuzengebergte en Boheems paradijs (Oost Bohemen)?
Ook graag over deze bezienswaardigheden alle tricks en tips.Wie weet heeft over fauna en flora, ik hoor het graag.
In een paar woorden gezegd, stuur mij jullie reiservaring over Noord Bohemen door.
Vriendelijke groeten Hendrik
 
Is het geen hellelange km's malen naar Ertsgebergte, Boheems Zwitserland, IJzergebergte, Reuzengebergte en Boheems paradijs (Oost Bohemen)?
Wat vind je hele lange km's ?
Dit is allemaal op te zoeken via google maps of mapy.cz
Liberec naar Vrchlabi is in ieder geval ruim een uur rijden (enkele reis). Maar het ligt er natuurlijk ook aan waar je allemaal precies naar toe wil gaan.
 
Bovenaan