Laat ik me even voorstellen

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Hallo forumleden,

Toen ik in 2004 na twaalf jaar in Nederland (Den Haag) gewoond en gewerkt te hebben terug naar Praag ben gegaan dacht ik geen behoefte meer te hebben aan contacten met Nederlanders.
Ik ging voor totaal nieuw leven. Ik ben een geodetisch ingenieur maar na 20 jaar aan bouwprojecten in bijde lande gewerkt hebben, ben ik een geheel nieuwe weg ingeslagen. Met mijn kennis van Nederlandse taal moest ik wat doen.
Ik ben een opleiding voor touristen gids gaan volgen en me gaan verdiepen in het heden en verleden van mijn geliefde stad.
In juli 2005 kwam in het flatgebouw waar ik zelf woonde een studio vrij waarmee ik begon te ondernemen, in januari 2006 richtte ik het tweede appartement in en in juli dan het derde appartement.
Zo twee en half jaar verder ben ik altijd op zoek naar mensen die ik gastvrij kan ontvangen en enthousiast over Tsechie en Praag maken.
Ik Heb twee internet presentaties laten maken
www.maes-travel.com (statisch en moeilijk aan te passen) en www.maes-house.com (die ik zelf kan beheren) maar ik vind het te pasief en zonder weerklank. Ik ben open voor alle suggesties.
Dat is een legitieme reden om een lid van jullie forum te worden en aan jullie gesprekken deel te nemen, nee?
Rena
 
hallo Rena
Welkom op het forum,heb effe op je site gekeken.ziet er goed uit.
En wat hier allemaal wel en niet mag,hi daar kom je snel genoeg achter,er dwaalt hier namelijk een hele fanatieke moderatorie rond.
En iemand met jou achtergrond en kennis is natuurlijk weer een aanwinst hier.
groet jolanda
 

Pelhřimov

Donateur
Hallo Renata,

Welkom op het forum.

(Ik heb even snel je websites bekeken en het viel me op dat er op beiden een tikfoutje staat in het woord: rustige straat)

Groetjes

Jeanne
 
Jammer dat ik het niet kan openen .