Kamperen september Camping Lisci Farma

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wij zijn ons aan het orienteren op een vakantie in Tsjechie. Ik heb nu een ingerichte bungalowtent op een camping (Vacancesoleil) gevonden in het plaatsje Vrchlabi, ± 130 km ten noorden van Praag. Wij reizen met twee kleine kinderen (1 en 3 jaar); de periode waarin we willen gaan is eind augustus/begin september. Wie kan ons meer vertellen hoe het weer is in die tijd in die streek? Is Tsjechie een land om met kinderen naar toe te gaan? Is er iemand toevallig op deze camping geweest?
 
Beste Esther en Nico, deze camping is reeds veelbezocht door Nederlanders, die ook hier op 't forum hun ervaringen hebben gedeeld. Kort samengevat: het is een goede mooie camping, wel erg Nederlands (moet je van houden). De berichten gaan vooral over mensen met kinderen van 10 tot 15 jaar. Zie hier een voorbeeld link, maar als je via de Zoek functie (bovenin) op 'lisci' zoekt, zie je nog veel meer berichten.

Zie bijv deze link
 
Hallo Erica en Nico, wij Ton,dochter Anna,man Jan-Willem en (klein)dochter Serina en ik Monique gaan op 16 juli richting Tsjechie, Lisci Farma. Wij hebben ook een bungalowtent gehuurd, maar dan van Vodatent.
Vorige zomer ook op Liscifarma geweest maar dan in het hotel op het terrein.
Hotelkamer heeft voordelen als eigen douche en toilet maar zeker ook veel nadelen als niet gezellig, opgesloten enz.
De camping is goed, schoon en netjes, in een prachtig gebied gelegen waar je de reeën bijna kunt aanraken.
Je auto is onmisbaar in dit gebied. Er is zoveel te zien.
Niet alles is geschikt om met kleine kinderen naar toe te gaan, maar er blijft voldoende over hoor.
Er is bijvoorbeeld een dierentuin in de buurt en je kunt lekker zwemmen, spelen en zonnen bij het natuurzwembad op ongeveer 300 mtr van de camping. Je kunt diverse kanten de bergen in en eventueel een dagje naar Polen.
UIteraard een keer naar Praag is ook fantastisch.
Een prettige vakantie.

Groetjes, Monique
 
hoi
wij gaan met ons gezin a.s vrijdag 10 juli naar deze camping als we terug zijn zal ik jullie verslag doen ik weet ook niet wat ons te wachten staat mischien heb ik dan wel leuke tips voor jullie
groetjes marjo
 
Hoi Marjo, wij gaan 16 juli naar Liscifarma (2e keer), misschien zien wij elkaar daar en doen jullie ook mee met de bbq.
Wij hebben inmiddels contact gelegd met ander LIscifarma gangers en een bbq afgesproken. Onder het mom, hoe meer ziel hoe meer vreugd. Alleen gezellige mensen met humor uiteraard.
Goede reis en alvast een prettige vakantie, tot 17 juli.
Groetjes, Monique en Ton
 
yeah.gif
hallo allemaal wij gaan a.s vrijdag naar lisci farma wordt vast erg gezellig met al die forum liefhebbers
wij zijn ook van de partij op de bbq ,na de vakantie doe ik verslag hoe het was allemaal veel plezier marjo en fam. en monique en fam. ook een goede reis en tot op de camping
groetjes Thea
 
Als ik al die berichten zo lees, krijg ik steeds meer zin om op vakantie te gaan ! Ook wij gaan met ons gezin (Zoon 9 jaar en dochter 6 jaar ) naar Lisci Farma met onze eigen tent. Donderdag 15 juli hopen we te arriveren.
Goed om te zien dat er zoveel enthousiaste mensen zijn over de camping.

Wellicht tot ziens

Gerard, Coline, Jur en Mirthe van der Beek
 
Hallo,
Wij zijn ook van plan om naar lisci farma te gaan in augustus, onze vraag is of het handig is om je fiets mee te nemen, wij hebben geen idee, graag reactie en ook welke route kan je het beste rijden wij komen vanuit Dresden.

fam Verbeek
 
Beste familie Verbeek,

Ik heb naar aanleiding van dezelfde vraag het volgende antwoord gekregen :

Bij Zittau de grens over gaan, Dus na Dresden , bij Bautzen , wegnr.178 richting Lobau en Zittau. Je gaat dan eerst de Poolse grens over en vervolgens de Tjechische. Dan liberec aan houden. Wanneer je Liberec in komt kom je op een "5" sprong rotonde hier moet je gewoon rechtdoor dus , maar is wat verwarrend als je het niet weet. Even opletten dus daar! Vervolgens:Wegnr 14 naar Jablonec nad Nissou en Tanvald, Dan weg nr.10 richting Harrachov. Voor Harrachov wegnr. 14 richting Vrchlabi en daar staan er borden naar Lisci Farma.

Hopelijk kun je hier wat mee

Gerard van der Beek
smiley20.gif
 
Bedankt Gerard voor je informatie, wij zullen hier zeker bij geholpen worden, rijden julie het altijd in een keer of nemen jullie ook een tussenstop zoals wij van plan zijn en waar is evt. een leuke camping waar je zo terecht kan, wie heeft hier ervaring mee?
alvast bedankt voor reacties
groeten Hella.
aangenaam.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan