James Blunt heeft nieuwe vriendin

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

De Britse zanger James Blunt is opnieuw verliefd. De vertolker van de wereldhit ’You’re Beautiful’ heeft officieel laten weten dat hij een relatie heeft met Petra Nemcova, een model uit Tsjechië.

In de Britse pers doken al foto’s op van de twee toen ze innig aan het zoenen waren. De twee werden al een tijdje aan mekaar gelinkt. De eerste geruchten over een mogelijke romance begonnen begin dit jaar toen ze hand in hand gespot werden in New York.

James Blunt scoort deze zomer weer een hit met de single ’Wisemen’, opnieuw een track uit zijn CD ’Back To Bedlam’.

Showbizz-site
 
'De muziek van James gaf me kracht om door te gaan'

Fotomodel Petra Nemcova heeft zich voor het eerst uitgesproken over haar relatie met James Blunt. De 27-jarige Tsjechische zegt een hele moeilijke en pijnlijke periode achter de rug te hebben, maar door James er weer bovenop te zijn gekomen. Vooral de muziek van de Britse zanger gaf haar de kracht om door te gaan.

Petra Nemcova bekende dat haar wereld compleet instortte toen ze op 26 december 2004 in Thailand was voor een fotoshoot. Samen met haar vriend en fotograaf Simon Atlee verbleef ze in een bungalow aan de kust toen de tsunami-ramp in Azië zich voltrok. Petra kon zichzelf redden door zich urenlang aan een palmboom vast te klampen. Ze hield aan de ramp een verbrijzelde heup en vele inwendige verwondingen over. Haar toenmalige vriend overleefde de tsunami niet.

Na het herstellen en het verwerken van de dood van haar vriend besloot ze haar leven en modellenwerk weer op te pakken. Tijdens de eerste fotoshoot na de ramp was op de set de muziek van James Blunt te horen. "Ik hoorde die muziek en ik kreeg opeens weer energie om door te gaan. Ik voelde me door de muziek van James weer mezelf worden. Ik begon me weer sexy te voelen en wilde weer doorgaan met mijn leven," aldus Petra Nemcova.

De relatie tussen James Blunt en Petra Nemcova lijkt de laatste tijd steeds serieuzere vormen aan te nemen. Nadat de twee een paar weken geleden voor het eerst samen werden gespot tijdens een vakantie, gaan er nu geruchten dat Petra bij James wil intrekken in zijn nieuwe huis in Spanje. Volgende week geeft James een concert in de Tsjechische hoofdstad Praag. Na dit optreden wil Petra Nemcova haar nieuwe liefde voorstellen aan haar familie, die in Tjechië woont.

Radio538
 
Bovenaan