Is piccalilly verkrijgbaar in Tsjechië?

Welkom op Tsjechie.net

Het Tsjechisch Forum, in een nieuw jasje!

vannacht om 3 uur werd ik wakker met een brandende vraag..zou er in Tjechie piccalilly te verkrijgen zijn?
nou hou ik helemaal niet van piccalilly, maar ik vroeg het me gewoon af.
dus..wie weet het antwoord?
 

Vodnik

† In Memoriam
Mmmmm . . . . en als je er dan ook nog uitgebakken spekblokjes bij doet.............en niet twee maar vier uien...........en ook nog wat voorgebakken uitjes van conimex . . . . . .
Dan kan mijn dag niet meer stuk!

(overigens worden bij ons gebakken uien "muziek" genoemd. Wilt U er veel of weinig muziek bij? De "muziek" komt later)
 

Vodnik

† In Memoriam
Jurg, je hebt gelijk, van het merk Hatherwood (zwart etiket met goudkleurige letters in een rood frame)
Van dit merk veel engelse producten zoals chutney's en hele lekkere chips!

Nu de capucijners-uit-blik nog! (zakjes met droge capucijners heb ik wel gezien maar dat is a'hell of a job om die lekker te krijgen.)
 
Mmmmm . . . . en als je er dan ook nog uitgebakken spekblokjes bij doet.............en niet twee maar vier uien...........en ook nog wat voorgebakken uitjes van conimex . . . . . .
Dan kan mijn dag niet meer stuk!

(overigens worden bij ons gebakken uien "muziek" genoemd. Wilt U er veel of weinig muziek bij? De "muziek" komt later)

en wat denk je wat wij vanavond eten mm.... jawel hoor bruine bonen met spek en piccalilly, exstra uien met uitgebakken spekblokjes en KNOFLOOK.
 
Kcal. per 100 gram: (bron: voedingscentrum)
mayonaise 741
tomatenkechup 119
piccalilly slechts 42

logisch dat in een tsjechische keuken de piccalilly niet vóórkomt! (maar natuurlijk wordt het moeilijk te verkopen, als een boer niet eet wat ie niet kent!)
 
Bovenaan